29 Eylül 2008 Pazartesi

ösym'den nefret etmeye devam!

Kasım ayında KPDS'ye girilecektir, aylar öncesinden ösym sitesinden takibe başlanır, sık sık bakılır, başvuru tarihleri bir türlü yazılmaz siteye.

Günlerden bir gün siteye girilir bir de bakılır ki başvuru başlamış ve bitmiş!
Başvuru süresi epey kısaymış zaten, muhtemelen başlamadan 1-2 gün önce yazdılar tarihi :@ Takip eden bir dünya insan vardı, hiçbirinin görmemiş olmasına imkan yok..

Kasım ayında KPDS'ye girme planı yalan oldu!!!!

Sinirden delirmek üzereyim, mayıstan beri takip ediyorum siteyi yaaaa, olacak iş mi bu :@
Tarih duyurusu yapmak çok zor bir iş midir? Niye adam gibi erkenden yapılmaz bu duyuru?!

Sınav Mayıs'a kaldı artık...

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!

4 kişi de demiş ki:

Güllerevurgunum dedi ki...

Allah ÖSeYeMe nin belasını versin.

Hayatımı kaydırdılar :(

Duygularını paylaşıyorum :P

sLn dedi ki...

uzun zamandır kazık yememiştim kendilerinden, bünye yadırgıyordu durumu..
direkt bana attıkları kazıklar, dolaylı yoldan attıkları vs. baya bi çektim kendilerinden... çekmeye devam ediyorum :-/

CaRtMaNtR dedi ki...

KPDS Genelde pek öyle haber verilmeden bir haftada son derece abidik yöntemlerle başvurusu yapılan (webcamden sınawa giriş belgesi resmi çekilmesi gibi)bir sınav zaten.

Hele İngilizce sınavı oldukça komik insanlar bunun için neden kursa giderki dedirten tarzda bir şeydi

sLn dedi ki...

daha önce hiç girmedim kpdsye, deneme çözmüşlüğüm bile yok, zorluk derecesini bilemem ama insanlar kursları seviyorlar onu biliyorum

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?