24 Eylül 2008 Çarşamba

ve heroes geri döner...

ikisi de birbirinden güzel iki bölümle hem de...
anlatmayacağım korkmayın heroes severler :) ama şunu söylemek istiyorum, cnbc-e'yi falan beklemeyin, bir an önce izlenmeli bu bölümler.
iki bölüme de bayıldım.
ikinci bölümün ismine daha bir bayıldım.
"The Butterfly Effect"
...

son bilgilere göre Lost şubat'ın ilk haftası bu arada. yıllar sonra yeniden dizi takip etmemi sağlayan Lost hâlâ birinci sırada tabi benim için ama Lost manyağı isminin hakkını bir süredir veremiyorum, o kadar zaman geçti ki unutmaya başladım :s aklıma gelmişken bir daha söyleyeyim bu kadar ara verilmesine sebep olan o güzel insanların hepsinden nefret ettiğimi!

4 kişi de demiş ki:

Güllerevurgunum dedi ki...

hemen indirmeye başlıyorum. Süper ötesi bir haber bu :)

Simto ALEV dedi ki...

Ben en erken yarın izleyebileceğim muhtemelen. Fakat belirleyim, Heroes 3. sezonun bir de 00 bölümü var. İçeriği muhtemelen özettir ancak geçen bölüm öyle erken ve baştan savma bitti ki (grev yüzünden) bir özet izlemek fena olmaz benim için.

Ayrıca bir çok müthiş film (dead poet society, shining, a clockwork orange, station agent vs.) favorim olmasına karşın The Butterfly Effect çok çok ayrıdır. Umarım 03x02'nin bu adı boşuna değildir de hoş göndermelerle keyfim katlanır...

Son olarak The Bigbang Theory diye, beni kahkahalarla güldüren bir dizi var. 2. Sezonu Heroes'le birlikte başladı. Kesinlikle izlemelisin...

sLn dedi ki...

00 özet olduğu için indirip izlemedim, hemen yenileri göreyim dedim :)
lost'un bölüm isimlerine göndermeleri çok daha başarılı bence heroes'dan..
hayal kırıklığına uğratmadı beni yeni sezonun başlangıcı, beklediğimden iyiydi hatta, umarım böyle gider.
the big bang theory birkaç hafta önce başladı cnbc-e'de ama henüz denk gelemedim..

Simto ALEV dedi ki...

Boş ver cnbc-e'yi. Güzelce indir izle. Bölümler zaten yalnızca 20 dakika. İlk sezon 17 bölüm. Bir anda geçip gidiyor. Müthiş dialoglar var:

"Sürekli yediğimiz yerlerdeki
hamburgerleri seviyorum diye buranın hamburgerini de
seveceğim varsayımında bulunamazsın."

- Daha önce burada hiç yemedik, nesi lezzetlidir bilmiyorum.
- Hepsi iyidir.
- İstatistiki olarak imkansız.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?