23 Ekim 2008 Perşembe

Arkadaşlık..

Ne zaman konu arkadaşlık olsa aklıma gelen, ortaokul yıllarımdan kalmış bir cümle var. Rastlantı tarlasına attığımız sevgi tohumunun özenle yeşermesi idi sanırım arkadaşlık. Ya da öyle bir şey işte :)
Liseye gelince rastlantı, tesadüf vb. kelimeleri hayatımızdan attık atmasına ama bu cümle nedense çıkmamış aklımdan.

Hakkında durmadan bir şeyler yazdığım konulardan biri herhalde arkadaşlık. Gerçi yakın zamanda "tamam yaa şikayet etmiyorum artık, arkadaşlık mevzularına da girmiyorum" diyip bırakmıştım yazmayı ama sonra tekrar başladım mı işte ondan emin olamıyorum. Kafam dağınık epey...

Dün baktım Beenmaya "arkadaşlık ödülü" göndermiş, mim gibi bir şey olduğunu düşündüm birkaç blogta benzer şeyler görünce, yanılıyor muyum bilmem. Bana gönderilince benim de göndermem gerekiyormuş, önce Beenmaya'ya teşekkürlerimi sunuyorum :)

"Okuduklarım" var ya sayfanın hemen yan tarafında, ayırt etmek olmaz, hepsine gitsin "arkadaşlık ödülü" :)))

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?