29 Ekim 2008 Çarşamba

Benim İstanbul'um


En amatör, ışık bilmem ne ayarı bilmez halimle fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Uğraşmaya niyetlensem 2 haftada sıkılırım biliyorum, böyle canım istedikçe çekmek daha keyifli...

Gecenin bir yarısı İstiklâl'de çekmişim mesela yukarıdakini. Gördüğünüz gibi bomboş :))

Muhtemelen saat sabahın 4'ü filan. Günün hikayesini anlatmaya girişmeyeceğim, daldım mı çıkamıyorum çünkü :-/

Böyle aklıma estikçe orda burda çektiğim fotoğrafları paylaşırım belki. Diyorum ya ne ışıktan anlarım ne açıdan ne başka bir şeyden. İstanbul'u da fotoğraf çekmeyi de seviyorum, o kadar..

8 kişi de demiş ki:

sRkn dedi ki...

çok tanıdık geliyor yau 8-)
acep nedendir :)
o ip duruyor mu sende hala :P

sLn dedi ki...

:))
çekerken yanımda olduğun için olmasın :P

ip duruyor, ölene kadar saklayacağım onu:p Bizim şeker insan bir gün gelip isteyecek o ipi biliyorsun benden :s :D

sRkn dedi ki...

ben attım o ipi yau:P
neyse gerekirse senin sakladığın ipi ikiye böleriz :)
o akşam , o gece aklıma geldi şimdi benim.
o kdr çok şey olmuş ki hatırlanacak
yad ede ede bitmez.
istanbul güzel .

sLn dedi ki...

yapı kredinin önüne oturmuş şiir okuyan gerzek kız nasıl unutulur mesela :p
şaka maka çok zor bi geceydi benim için :s colayla kafayı buldum her zamanki gibi, bi istiklalin ortasında nara atmadığım kalmıştı :D
bir de kaldırımlar prensi var tabii :D
ayyy ayyy özledim valla

sRkn dedi ki...

sabah kahvaltısında poğaça nın yanına bira arayanlar...
gecenin dördünde milyonda bir gerçekleşmesi olağan olan şeylerin vuku bulması...
ne olduğunu anlamadan kendini range rover da bulmalar
iğrenç bi gözlük :)
berbat bi saç:)
istiklal de garip bişeylerin üstüne çıkıp poz vermeler .
garip bi taşıtla istiklal turları
vs vs :)
gerçekten özlemişiz.

sLn dedi ki...

o zamanlar sevdiğimiz bir adamın konserinde tepinip bağırmalar.
"ben dedim ulaaaaaaan" diye bağırdım mı o gün hatırlamıyorum mesela :p ama feci takıldığım 2-3 şarkıyı kesin söylemiştir o gün :$

deniz, ortaköy, beyoğlu, istiklal, ry...
Sevdiğimiz insanlarla bir arada geçirilen zamanlar 8-)
sLn'in depresif halleri 8-)
ilkay'ın depresif halleri 8-)
bi daha "sevdiğimiz insanlar"
:p
falan filan.
özlenecek bir sürü şey var :$

özlenmeyecek şeyler arasına salak kız tribiyle dudaklarını büzüp "ama şimdi beni yalnız mı bırakacaksııın seliiiiiiinnn, yalnız mı edeyim kahvaltımıııııı" diyen birini de ekleyelim lütfen :p ay kabus gibiydi :D

serzeniş meraklısı dedi ki...

sohbetinizi bölüyorum, bende pek bilmem fotoraf çekmeyi fln ama 3 ayda 2000 den fazla foto çekmişim abuk abuk senin bu fotoyu ve yazıyı görünce kurcaladımda arşivi :)) ayrıntısını pek bilmemek rahatsızlık hissi uyandırmıyor insanda :D pek eleştirilmiyor yapılan iş :D

beenmaya dedi ki...

olsun her fotoğrafın bir öyküsü vardır sonuçta ışığı, açısı ne olursa olsun...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?