29 Ekim 2008 Çarşamba

Bu bir reklamdır!

Hayır yau reklam işine girmedim, para falan kazanmıyorum.
Okuduğum bir yazıyı çok beğendim de onun linkini vereceğim sadece..


Altına imza atılacak cinsten..

Yayın yasaklarıyla ilgili bir de video:



Epey eski bir video ama kafa hâlâ aynı..

(video yasaklanmış bir sitede tabi :) ama artık biliyorsunuz youtube'a girme yollarını değil mi?)

6 kişi de demiş ki:

mca dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sLn dedi ki...

hehe :) sevdim bu işi ben :p

Besimi dedi ki...

alçakta uç ki erişime kapatılasın seni minik kelebek iyi mi... :)

mca dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sLn dedi ki...

benim sevdiğim iş reklam işi, alçaktan uçan minik kelebek de alta sonradan eklediğim videoda geçiyor. Hangisini sormuştun bilmiyorum ama :)

mca dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?