23 Ekim 2008 Perşembe

bu da oldu.

Yıllarca Fransızca çok hoş diyen herkese dehşetle baktım, öğrenmeye başlamadan önce de nefret ederdim, hâlâ ediyorum. Bir de Fransızcayı çok seksi bulanlar var, "ne alaka yaaa" sorumun cevabını aşağıdaki videoyla birlikte buldum.
Hiçbir şey imkansız değilmiş, Fransızca benim bile kulağıma hoş gelebilirmiş. (kimin konuştuğu önemli tabi..)



youtube'a vtunnel, ktunnel vs olmadan giremeyenler videoyu izlemek için şu linki kopyalayabilirler.

http://www.youtube.com/watch?v=Cc5M3vuSeoM&feature=related

Ne diyor bu güzellik?

"Je vous remercie, je ne comprends pas vraiment le concept des prix en général, mais je déteste l'idée des compétitions, le seul contre lequel je me bats, c'est moi, pour aller plus loin chaque fois dans mon travail, personne n'est meilleur qu'un autre, nous sommes juste tous différents. Mais je suis très honoré de recevoir ce cadeau de la France, parce que j'aime et je respecte bcp votre pays."

Yani; teşekkür ettiğini, aslında ödüllerin neden verildiğini pek anlamadığını, yarışma fikrinden nefret ettiğini, hepimizin birbirimizden farklı olduğumuzu, yine de bu hediyeyi aldığı için çok mutlu olduğunu çünkü Fransa'yı çok sevdiğini ve saygı duyduğunu anlatmış özetle.

13 kişi de demiş ki:

b.a dedi ki...

fransızca seksi bir dil evet kesinlikle öyle
dediklerini pek anlayamadım sanırım salondakilere ahlaksız teklifler yaptı??

sLn dedi ki...

konuşan johnny olunca ben bile fransızcayı seksi bulabiliyorum :))

Simto ALEV dedi ki...

:D Bence daha açık sözlü olmalısın: "Johnny Depp seksi bir dil" gibi.. Ama Fransızca kim konuşursa konuşsun seksi veya daha yalın bir şekilde erotizmi çağrıştırır (bana). Aslında seksiliği bir yana bırakıp (düşündüğüm kişi erkek olunca seksiliği katmamakta fayda görüyorum) düşününce Haluk Bilginer gibi bir adam (hatta bizzat kendisi) Fransızca bir şeyler konuşsa ne tatlı olurdu be dinlemesi.

Konu dışı püskürtülmüş sevinç haykırışı: işim olmayan geceleri ve bu gecelerde bir şeyler okumayı seviyorum be..

ADE dedi ki...

parles-vous francais mademoiselle ? français est parfait pour moi aussi :)

canarino giallo dedi ki...

video açılmadı o yüzden johnny'i göremedim:D
fransızcaya olan nefretimde haliyle devam etmekte :D
İtalyanca daha güzel derim ben

Besimi dedi ki...

yahu yeter coniymiş depmiş :D ama yok yok ben de severim kendisini. hele Secret Window'da bi artizliği var ki, muhteşem... :)

sLn dedi ki...

@simtoalev
fransızca konuşan onlarca insanı dinledim fransızca öğretmeni olmaya çalıştığım bunca zaman içinde ama şu ana kadar biri bile hoş şeyler düşündüremedi fransızca hakkında :) geçenlerde stajdaki hocamız antoine için demiştim sanırım fransızcanın güzel de olabileceğini gösterdi diye, son nokta johnny depp'i dinlediğim an oldu :D

sevinç haykırışını okuyunca ben de mutlu oldum, yrn okulumun ya da yapacak herhangi bir işimin olmaması beni de feci halde mutlu ediyor :))

@ADE
oui, mais je n'aime pas le français :-/ (hatta tereddüt bile etmeden "je déteste le français" diyebilirim :-/ )

sLn dedi ki...

@canarino giallo
benim de nefretim sadece johnny'le geçecek gibi değil, her sabah muhakkak düşünüyorum okula giderken kendisinden ne çok nefret ettiğimi :D italyanca konusunda da %100 aynı fikirdeyim, fransızcadan kurtulduğum saniye kendisiyle ilgilenmeye başlayacağım inşallah :)

@besimi
kendisine aşık olduğum film tam olarak odur :)

ADE dedi ki...

zevkler ve renkler burda ayrılıyor ve tartisilamiyor demek ki :)
kendi çapımda ögrenebilmek adına alnımın damarını çatlattıgım günleri hatırlarken, senin ''je deteste'' diyebilmen, var bu iste bi enterasanlik dedirtiyor insana..

Bonne nuit mademoiselle..

sLn dedi ki...

ösym böyle uygun gördüğü için son 4 senemi bir yandan fransızcanın kendisini bir yandan da başkalarına nasıl öğreneceğimi öğrenerek geçirdim ve insan bu kadar işkence çekmişken bırakamıyor da :) öğrenmesi gerçekten çok zor, nefret edince daha da zorlaşıyor, sevdiği dili öğrenen insanlara özeniyorum :) bir bitse de ben de sevdiğim bir dille uğraşmaya başlayabilsem yeniden...

beenmaya dedi ki...

yahu en kibar dil değil midir fransızca zaten :))

sLn dedi ki...

herkes için değil :))

sLn dedi ki...

@b.a
yazıya ekledim söylediklerini. ahlaksız teklifler yok :p

bir yerde fransızca başladığı cümleyi ingilizce bitirmiş, hazırlık sınıfındaki halimi gördüm :)) ben biraz da almanca serpiştiriyordum ama araya :s gerçi o iki dilde de aynı yazılan ama telaffuzu farklı olan competition/compétition kelimesinde zorluk yaşamış, ingilizce telaffuz etmiş, ben fransızca kompozisyonun içine ingilizce ve almanca kelimeler yazıyordum bol bol 8-)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?