24 Ekim 2008 Cuma

cinnet, nefret, tiksinme hepsi bir arada

-Biz yutupta bi video gördük, beğenmedik, o zaman hiçbiriniz girmeyeceksiniz.
-Yau şikayet edelim kaldırsınlar bi video yüzünden koca site kapanır mı. milyonlarca üyesi var sitenin, bi kişi yüzünden kapatmak pire için yorgan yakmaya benzemiyor mu?
-Yassah kardeşim, girmeyeceksin dedik
-peki

-blogırı da kapattık
-niye
-açıklamıyoruz,sürpriz
-yani diyosunuz ki tek bi dallama yüzünden milletin yazma, okuma zevkini tamamen elinden alıcaz. bu mudur yani?
-yassah kardeşim

evime ne zaman geleceksiniz sevgili devletimin yüce büyükleri? alın bilgisayarı gidin, bize fazla geldi bu kadar özgür bir dünya.

bütün yutubu ya da blogırı kapatan hakim sahiden internet kullanan bir adam mı? biliyor mu yutubun, blogırın ne olduğunu?

rahatsız mı oldun?
okuma o zaman. okumak isteyeceğin bir şey elbet bulursun. illa kapatacağım mı diyorsun? kapat o zaman beğenmediğin blogu gitsin, bütün bloggerı kapatmak nasıl bir mantığın nasıl bir zihniyetin ürünü?

fazla özgürlük dokundu di mi bize? internetteki milyarlarca siteden hangisine gireceğimize siz karar vereceksiniz tabi, biz küçük beyinlerimizle ne anlarız ki seçmekten.

ne güzel evleri dolaşıp milletin okuduğu kitapları topluyordunuz bir aralar di mi?
şimdi de okudukları siteleri kapatıyorsunuz.
var mı arada bir fark??
ben küçük beynimle ayırdına varamıyorum, okuyacağım siteleri bile seçemeyeceğini düşündüğünüz küçük bir beynim var benim, öyle düşünüyorsunuz ki kapatıyorsunuz di mi bana zararlı olacağını düşündüklerinizi? ya da işinize gelmeyenleri!!!

evime gelip bilgisayarımı alıp gideceğiniz günü heyecanla bekliyorum yüce devletimin pek yüce büyükleri!

Şu ülkede yaşamaktan tiksinir hale getirdiniz ya yasaklarınızla bunca insanı, tebrikler size, alkışlar her bi şey size!!!!!

msn iletimde bir şeyler yazdım sizler için, bir ara biriniz dava açsın da msnimi de kapatsınlar olur mu?

hangi videoları izleyeceğime siz karar verin!
porno siteleri ayıp, kapatın hepsini, aaa neler öğreniyor çocuklarımız oralardan. biz salağız tabi, çocuklarımıza zararlı olacağını düşündüğümüz siteleri engelleyemiyoruz!
hangi siteleri okuyacağıma siz karar verin!
bir ara kanalları da kapatıp duruyordunuz, ne izleyeceğimize de yıllarca siz karar verdiniz!
okula girerken ne giyeceğime siz karar verin!
gelin evde okuduğum kitaplara bir bakın bakalım, beğenmediğiniz varsa sorun değil yakarız!

bu zihniyetteki insanlarla aynı ülkede yaşamaktan nefret ediyorum bazen.
bak yine ettim!

aaa gördün mü bak girmişim ama ben bloguma!!!!!!

şu ülkede düzeltilmesi gereken binlerce yamuk varken gelip benim yazı yazma özgürlüğümle uğraşıyorsunuz ya, ben daha ne desem boş di mi?!

6 kişi de demiş ki:

Siminya dedi ki...

sln bu yazını bir kaç yere yollamalısın blograzzidede yaz hatta.Neden kime kızıp mahalleyi yaktılar niye açıklamaz bunu bir böyüğümüz (!) bilmem

sLn dedi ki...

işe yaramayacağını bile bile mail yağdıracağız yine yetkili mercilere, daha ne kadar sürecek bu bilmiyorum. biraz sakinleşmeye çalışıyorum, sakinleşmeliyim ki vekillere küfür içerikli mailler atmayayım. şu an mail atarsam beni toptan engelleyecekler :-/

ekşide şöyle bir entry okudum, çok mantıklı geldi:
"son olmadigini hepimiz biliyoruz. tabii bu internet sansurunun soyle ilginc bir yonu var : dogasi itibariyle sokaktan en kopuk, insanlarin tumuyle kendi evlerinden girdigi bir ortama getiriliyor yasaklar. tabii boyle olunca, dis dunyadan birileri gelip de aktivitesine son verince, evinde otururken yaptigi aktivitelere karismamasina alismis bir nesil (genele uyup biz de 80 sonrasi nesil diyelim), ne tepki verecegini bilemiyor, e haliyle tepkisini de yine ayni yollardan, ayni platform icerisinde, odasindan gostermeye calisiyor. site karartmaya karar veriyor ornegin, siteler uzerinden tepkisini belli ediyor. ama isler oyle yurumuyor ne yazik ki. kim bilir, belki internete yapilan bu saldirilar sonucunda bu nesil de sivil toplumun, eylemin, haklarini savunmanin, birarada caba gostermenin ne oldugunu ogrenir. cunku bunu yasaklayan insanlar interneti umursamiyor, muhtemelen internetle ilgilenmiyorlar, interneti bizim gibi yasamlarinin bir parcasi haline getirmis degiller. burada tepki gosterseniz ne olacak? bunun yasaklanmasina neden olan sikayetciler deseniz, art niyetleri oldugu acik, internetin daha tam olarak ne anlama geldigini, oneminin ne oldugunu anlayamamis kisilerden ibaret. bu konuda internetin sundugu olanaklardan faydalanmayi da unutmadan tepkileri farkli platformlarda, o internetsiz insanlarin mesaji alacagi platformlarda gostermek gerekiyor, bunun icin de somut projelerle hareket etmek sart. yoksa kendi baslarina, odalarinda sikayet edip duran fakat kimsece duyulmayan bir grup internet kullanici olmanin otesine gecilemez, isler de oldugu gibi devam eder."

başka bir yolu olmalı sesimizi duyurmanın, mesela gazetelere ulaşırsak acaba yarın yazılı basında yer alır mı tepkilerimiz?! gazeteler daha fazla insana ulaşıyor neticede.
adamların belli ki internetle ilgileri yok, sadece yasaklama işiyle ilgileniyorlar. başka şekillerde ulaşılmalı :-/

CaRtMaNtR dedi ki...

Şu an şu yazıyı yorum yazabilmek için ktunnel gibi aracıları kullanmak zorunda kalmama neden olan yetkililere selam olsun. En trajikomiğide aslında yasak koydukları herşeye bir şekilde ulaşılabiliyor olması.

Bu gerçektende bu yasakları koyanların sanal dünyadan bihaber olduklarının en ciddi kanıtı. Hala 60larda, 70lerde olduğu gibi sanıyorlar. Kitap toplatma mantığı ile iş yapan adamlar oldukça daha çok site kapanır.

Asıl Googleı ne zaman kapayacaklar merak ediyorum.

Aklıma gelen en uç tepki yöntemi Adalet Bakanlığı ve Başbakanlık internet sitelerinin kapanması için mahkemeye gitmek.

Gerçekten bu tür bir eylemi gerçekleştirebilecek bir yaptırım gücüm olsa bu insanlara kendi ilaçlarından azda olsa tattırmak isterdim.

sLn dedi ki...

google'ı da kapatacaklar, bekliyorum ben.

gmail hesabımdan yorum geldiğini görüyorum, ki google hizmetlerinin tamamı kapatıldığında onu da göremeyeceğim. yorumu yayınlaya tıkladığımda "engellendiğim" yazısıyla karşılaşıyorum. vtunnel'e giriyorum, blog adresimi yazıyorum, bloguma giriş yapıyorum. normalde bilgisayarı sadece ben kullandığım için şifre yazmıyorum hiçbir yere ama vtunnelden her girişimde şifremi yazmak zorunda kalıyorum. giriş yapmayı başarabilirsem kontrol paneline girip yorumu onaylıyorum. inanılmaz keyifli bir iş!
amerikadan ip alıp girmemi sağlayan programı ilk çalıştırdığımda bağlantıyı kesiyor, download yaptığım için kesilmesini göze alamıyorum, o yüzden dolaşıyorum ktunnel, vtunnel..

yasaklamanın çözüm olmadığını ne zaman öğrenecekler bilmem ki..

Adsız dedi ki...

suç işleyen zihniyet yüzünden suçsuzları da cezalandırmak...
Nekadar adaletli ?

Ukturk dedi ki...

Çalışan dns adresleri.Kaldığımız yerden devam edelim.100 de yüz çalışıyor.

67.138.54.100
207.225.209.66


66.76.175.71
69.111.95.106
ve
66.234.185.2
77.220.15.4

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?