20 Ekim 2008 Pazartesi

Gideceksin..

Mischief'in yazdığı yazıyı kıskandım. Yazı için buraya tıklayınız
Bir alıntı da ben yapacağım izlerken kendimi kaybettiğim ilk ve belki tek diziden. Yıllar boyunca hiçbir diziyi takip edemememin yegâne sebebi olan diziden. Hayatım üzerinde büyük izler bıraktığını biraz büyüyünce fark ettiğim diziden...

Buket gitmek zorundadır, Sedatsa kalmak... Gidişi üzerine konuştukları sahnede beni en çok etkileyen bölüm şurasıdır:

"Gideceksin Buket, dediklerinin hiçbiri olmayacak, geride koskoca
bir hüzün kalacak, yaşadığım her şey eksik kalacak, ben hep yanlış
bir şeyler yapmaktan korkacağım, bi şarkıyı yanlış söylemek gibi, filmin
karanlığında yanlış insanın elini tutmak gibi, dokunduğum her yerde
senin parmak izlerini aramak gibi beni anlıyor musun güzel kız?"


Gider hani bazen birileri...
Yaşadığın her şey eksik kalır...
Kocaman bir hüzün kalır ondan geriye..
Hayatının orta yerinde.
Öyle işte...

10 kişi de demiş ki:

yabani kuzu dedi ki...

İzlemedim diziyi ama ne güzel anlatmışsın canım izlemek isterdim dogrusu

Canan dedi ki...

masallar ölümsüzdür.. martılar da..

sLn dedi ki...

ağlatmak mı istiyorsun beni :'(

Canan dedi ki...

ı ıh öyle bir niyetim yok.. aklıma geldi bir alıntı da ben ekleyeyim dedim.. hem ben niye içeri selpak almaya geldim sanıyorsun =))

atvye mail atsam en azından avrupada yayınlarlar mı acaba 8-)

sLn dedi ki...

abuk sabuk gün ve saatlerde atv avrupada yayınlıyorlardı bir ara, ama belli bir düzeni yoktu bildiğim kadarıyla. elimizdekilerle yetinmeyi öğrenmeliyiz :-/

diamandi dedi ki...

öğrenmemiz gereken ne çok şey var değil mi.. hep de katlanması zor şeyler nedense... dikkat çekici...

mca dedi ki...

karşılıklı koltuklarda oturmuş bu konuşmayı yapıyorladı dimi bu sahnede, bu dizide bir "ayrılık gecesi sahnesi" hatırlıyorum. İçimden bir şey kopmuştu izlerken..
hatırladığım tek imge koltuk..:)
bide gözyaşı vardı sanki..

beenmaya dedi ki...

Öyle çok gidip gidip geri geldim ki geçmişten, gözlerim zaman yorgunu bugünlerde, yüreğim sessiz, içimde koca bir şehrin yıkıntıları. Koyu, ağır bir gecenin gölgesinde, en çok varlığında mıydı gözlerim yoksa yokluğunda mı kaldı diye düşünüyorum şimdi, kendi penceremden seyrederken senden arta kalan zamanları…

sLn dedi ki...

ayrılık gecesi diyince şunu hatırladım:
"tuhaf bi gece, salih gitti, yarın sabah buket geliyor AYRILIGIN
İLK HAsRETİN SON GECESİ.. böyle bi gecede hangi duyguyu nereye
koyarsın ufaklık söylesene nereye..."

son gecelerinde deniz kenarında ateş yakarlar birlikte, gözümün önünden yıllardır gitmeyen bir sahnedir.. sahne Mehmet Aslantuğ'un "ben sana mecburum"u okumasıyla biter... ayy ayy özledim mi ne.. elimdeki bölümleri en kısa zamanda izleyeceğim galiba :-/

CaRtMaNtR dedi ki...

Atv'nin geçmişteki dizileri denince aklıma Süper Baba gelir. Ne diziydi be.

Birde olayla alakasız ama Uğur Yücel'in Alacakaranlık dizi aklıma geldi nedense bu yazıyı okuyunca.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?