23 Ekim 2008 Perşembe

gugıl analitiks

Kıskandım bütün insanlar site trafiklerini, istatistiklerini inceliyorlar diye, bir de ben yapayım dedim, yaklaşık 2o gün önce google analytics'e blogumu kayıt ettim. Sonra unuttum. Geçenlerde yine birinin blogunda görünce "aa ben de yapayım" dedim, bir de baktım ki zaten yapmışım :s
Unutkanım, dalgınım, kafa bi dünya!

Bakın insanlar ne aramış da gugıl onları bana göndermiş :)) (hepsi değil sadece ilgimi çekenler ;) )
"arama 130 anahtar kelimeler üzerinden toplam 147 ziyaret gönderdi" 2o gün içinde gelenler:

Öncelikle tam olarak beni aradıklarını ama adresi unuttuklarını sandığım insanlar var, "voodoo girl slnnn" yazıp gelmişler, ben vudu görl filan değilim, sıfatım gibi olmuş bu :)) "voodoo girl" sevdiğim bir şiir sadece :))

Bebek patiği yazıp gelenlere patik modelleri sunamadığım için özür dilerim :D Sadece bir yazımın başlığıydı "bebek patiği"...

"ersin karabulut arabesk" no comment

"heroes.s03e04.hdtv.xvid-lol_175mb"
yardımcı olamadığım için özür dilerim arayanlardan :))

"1.sınıf hayat bilgisi arkadaşımla benzer ve farklı yönlerim"
Hangi etiketler ya da hangi yazılar bu arkadaşı yönlendirdi
bilmem ki :s
Hepiniz çocuksunuz, oyun oynamayı seviyorsunuz,
öğretmeniniz baş
kahramanınız, okula alışamadınız ortak yönler bunlar,
farklılıkları da sen bul şekerim.

"11 ekim pazartesi masabaşı talk show izle"
Ben bu ifadeden hiçbir şey anlamadım :s

"41 izmitli unuttum netlog"
Netlog üyeliğim yok, izmitli değilim, yanlış geldin
cnm :)

"Ali'nin 8 günü fragman"
İşte bunlara yardımcı oldum :))

"aöfte sınıf atlarken yapılması gerekenler"
Bilmem ki nasıl olur..

"bayramın ikinci günü ayın kaçıydı"
Yorumsuz :D Arayana selamlar, saygılar, sevgiler..
Öldürdü beni :))

"but what if we are two rights and everybody else
is wrong"
Cümlesinin çeşitli varyasyonları. Yazmaya çalışmış
da yazamamış,
değişik şeyler denemiş..
Ben de aynı soruyu soruyorum ama maalesef cevabı
benim blogumda yok...

"cahit külebinin abartma sanatı kullandığı şiiri"
Bir şiiriyle ilgili bir yazı yazmıştım ama şiirlerini incelemedim
maalesef :-/

"Cahit külebinin sen yokken adlı şiirinin konu ve teması"
Cevabı buldun mu yardımcı olayım mı??? Ortaokul
edebiyat ödevi bence bu :)

"can dündar mustafa belgeseli ntv gerçek atatürkçüler"
Sanırım Mustafa yazısının altındaki yorumlar sonucu
buraya geldi :))

"Cannot hangi ingilizce kelimenin ikinci anlamı"
Soruyu anlamadım :s Cannot bir şeyin ikinci anlamı
mıymış 8-)

"deli doluyum manyağım gibi tanıtma blogları"
Bu ne yau :s Öyle bir blog mu benimkisi :s
Deli doluyum manyağım gibi tanıtma blogu nasıl
oluyor :s

"demir demirkan hayat nedir şarkısı"
Giden gider, kalan kalır, ölen bilir, hayat nedir.

"disco kralı fransızca şarkı"
4 kelime de blogta var ama ayrı ayrı yerlerde :))

"ertan alpay"
Tanımıyorum :s

"facebooku bozdum"
Eeee naapiyim, bana mı sordun bozarken :s

"fransızca cümleler"
Öyle ararsan çıkmaz canım bir şey, ne aradığını söyle
yardımcı olalım..

"genç kız ahı"
Yorumsuz.. Hangi etiket, hangi yazı bu aramayı
buraya yönlendirdi bilmem ki :-/ Bulursam sileceğim
o etiketi :s
("Gasteci kızın ahı" başlığıymış, buldum.)

"gripken boğazdan kan gelir mi"
Geçmiş olsun, boğazını fazla tahriş edince gelebiliyor
sanırım,
sen yine de doktora danış bi

"grup maskara dükkana nasıl bir fotoğrafını
koyabiliriz"
Profilden hoş olur gibi, yine de sen bilirsin.

"gömü işaretleri"
???

"helden wir wie filmini izle"
Helden şarkısı yüzünden geldiniz buralara,
yorduk sizi de kusura bakmayın, aramalarınızda
"" kullanırsanız
daha verimli sonuçlar alabilirsiniz.

"heroes 03x05
heroes 03x05 angels & monsters"
Hep linklerim arasındaki heroes blogu yüzünden
geliyor bunlar :p Ben lost fanıyım oysa ki, gel
yardımcı olayım lost'la ilgili her konuda,
lost başlayınca da lost izleyicileri
gelecek aman ne güzell :))))

"heroes s03 e05 alt yazı"
Yaa sabırrrr

"idari işler amiri kadıköyde ne yapar"
Bilmem, ne yapar?

"ikiz misiniz"
Sabır yaaaaaa, google aracılığıyla da insanlar
sormaya başladı, hayır ikiz değiliz, benzemiyoruz
bileee :D

"insanlar buz gibi soğudum sen anlarsın"
İnsanlar, ben de buz gibi soğudum, anladım ben
seni merak etme.

"istiklal kar"
Doğru yerdesin :)))

"je t'oublierai ne demek"
Bende yazan o seninkinin olumsuz hali,
"jamais je ne t'oublierai" yazmıştım ben.
je t'oublierai seni unutacağım demek, benim yazdığımsa
seni asla unutmayacağım anlamına geliyor.
à la claire fontaine
diye bir çocuk şarkısında geçiyor bu, sevimli bir şarkı,
dinle istersen :p
"il y a longtemps que je t'aime
jamais je ne t'oublierai"

"josh holloway magnum çikolata reklam filmi izle"
Bence de izle, josh holloway'in olduğu herşeyi izle hatta,
o ne güzelliktir öyle bee :p

"josh holloway sensiz asla film video izle"
Hö :s

"kahve falı anlamları"
İnan ben de bilmem. Ayrıca fal filan hikaye, inanma
öyle şeylere...

"küçük çocuk patikleri"
Örgü modelleri paylaşmaya başlamalıyım sanırım :s

"kısmet açan kitaplar"
Gülmekten yerlerde sürünmeme sebep olan arama işte
budur, kısmet açan çiğköfte yüzünden geldiniz sanırım,
üzgünüm, kısmet açan kitapları bilmiyorum,
biliyorsanız siz yazın biz de
faydalanalım :p

Bunu okurken yaşanan diyalogu da yazmadan geçemeyeceğim.

sLn kişisi: zuhahahaha kısmet açan kitaplar aramasını gugıl
benim bloguma yönlendirmiş
anne kişisi: öyle bir şey biliyorsan oralara yazacağına
kendin kullan
Topluca kopuş :D

"kızlara ait düzleştiriciler"
Bunun benim anlamadığım feci bir anlamı olabilir,
inanın bilmiyorum, edepsiz bir anlamı varsa ki muhtemelen
vardır, işte tam olarak o anlam için kopyalıyorum :D
maksat uyuzluk, ben uyuz biriyim.

"lem nikodinovski"
Golemata voda yazısından dolayı geldin sen, hoşgeldin ama
pek ayrıntılı bilgi yok bende.

"lisenin ilk günü sözlük"
Ben bazen ekşi sözlük sonuçları çıksın diye aramamın
sonuna sourtimes yazıyorum, burdaki "sözlük" de öyle
bir şey mi acaba??? (başlığı tam bilmeyince ekşi sözlüğün
kendi araması işe yaramıyor.)

"mecidiye okulu"
Mecidiyeköy lisesi var elimizde olmaz mı?

"neşelenmek için yapılacaklar"
Ah cnm yaa hayatı internet olmuş bunun, google'da
aramadan bulamıyor nasıl neşeleneceğini :( Ama işin kötü
tarafı ben de bilmiyorum, bilsem kendim uygulardım zaten..

"nikah şekerinin üstüne isim yazma"
Evlilik konusuna çok takıldım bu ara, bunlar hep ondan geliyor.

"oğlak"
Efendim?

"schhhde nasıl film izlen"

Önce sayfaya giren, sonra "giriş"e tıklan lobiye giden, ordan
izleyeceğin filmin afişine tıklan, filmi izlen.

"schweppes kısa film festivali magnifique izle"
Bence diğerleri daha güzel, onları izle ;)

"sen"
Ben? Google'da "sen" diye arama yapıp aradığını bulmayı
başaran olmuş mudur? Hemen deneme yaptım,
sonuç sayısı 277.000.000

"sen ne anlarsın dostluktan"
Ben di mi? Doğru diyorsun hiç anlamam :((

"she renkli lens"
hehehe :)) Ölü balık demişimdir eğer lensten
bahsettiğim bir yazım varsa :D

"side order of life altyazı"
Yok be güzelim, cnbc-e'den takip ediyorum ben ;)

"side order of life soundtrack"
sanırım hoş şarkılar vardı, çok dikkat etmedim ama.
Bulunca bana da yollasana :p

"sinirlenen insan iyi düşünemez hangi atasözü aittir"
Anlamadı ben :s

"slnnn"
Efendim???

"sylvia'yı göremeyeceksem ışığın anlamı ne"
Bence de :(((( Gerçi sylvia isminde birini tanımıyorum
ama anladın işte sen...

"tayt giyen girl"
Hobaaa aramaya gel :D Tayt giyen girl :D Bir fotoğraf
ekledim,
taytlı görller vardı ama çok itici, elimizde tayt giyen itici
görl
var maalesef, seksi görl arıyorsan yanlış yerdesin ;)

"tek bir cümlede anlattım anlatacaklarımı sana ihtiyacım var"
Bana mı :s :D

"that was just a dream ne demek"
"bu sadece bir rüyaydı" demek. Şarkının gerisine odaklan
bence, ben de burasına takılıyorum hep, kabus gibi
çöküyor sonra üstüme...

"the nightmare before christmas türkçe altyazı online izle"
Online izlenen siteleri bilmiyorum ama elimde alt yazı var,
ilgilenir misin?
:p

"the pins stick farther in."
Tim Burton'un voodoo girl şiirinin son dizesi. Benim sevdiğim
çevirisinde "saplanıyor iğneler daha içeri" diye çevrilmiştir
ama benim elimdeki kitapta (istiridye çocuğun hüzünlü ölümü,
altıkırkbeş yayın mayıs 2007) "iğneler daha da derine batar"
diye çevrilmiştir.
Hizmette sınır yoktur ayrıca. Hani olur da bir daha gelirsen
yardımcı olayım
dedim.

"tikky girl dalga geçtik"
İyi etmişsiniz.

"umut sarıkaya bengay"
Fotoğraf çekilirken tuhaf tuhaf pozlar veren ve boynu tutulan
kızları internetten bulan, onlarla buluşup boyunlarına bengay
süren bir kahramanı vardı Umut'un. Ben de çok gülmüştüm..

"voodoo bebeği yapımı"
Eğer büyü yapmak için kullanacaksan onu bilmiyorum
ama eğlencesine yapacaksan al kumaşını, bezini azıcık pamuk
da doldururuz içine, gel yapalım :p

"voodoo şiirleri"
Ben bir tane biliyorum valla güzelim, kusura bakma :-/

"www.mustafasayan.com"
Tanımamak benim ayıbım, tanımıyorum beyefendiyi :(

"yağmur falı"
Google'da kim niye böyle bir arama yapsın? Ben kendi kendime
can sıkıntısından uydurdum böyle bir şeyi, yoksa gerçekten
var mı :s
(arama yaptım hemen, çıkan tek sonuç benim yazım.)

"çok güzel hareketler bunlar ersin tayt giymiş izle"
Çok güzel hareketler bunları izlemiyorum, sevmiyorum,
hatta geçen gün sayelerinde pencereden atacaktım tv'yi,
3 dk
boyunca kanal değiştiremedim, çin işkencesi gibiydi. Ama Ersin
tayt giymişse izlerim tabi :p (ersin kimdir yahu :D )

"ösym"
Deli'nin şarkısı var, ösym dötümü yeee diye

"şarkılardan alıntı hüzünlendirici eğlendirici cümleler"
Fantastik bir ifade olmuş, ne desem boş, pek şahane.
Ama bende yok :(

"19 mayıs nasıl kutlarız ingilizce anlat"
Böyle arayınca çıkıyor mu sahiden?

"2oo8 yazın disco parçası laaaa laaaa"
Disco? Ben? Hem de bir arada? :D

"atsam atılmıyor satsam satılmıyor dinle"
Olur dinlerim.

"aşık evlenince ayda bıktım soğudum"
Eşime aşıktım evlenince soğudum mu demek istiyor,
yoksa sosyal
mesaj kaygısı mı taşıyor bilemedim.

"bebek patiği anlamı"
Rüyasında görmüş bu.

"bir ülkenin coğrafyası o ülkenin kaderidir hakkında
kompozisyonlar"
Kompozisyon paylaşımı yapan siteler olduğuna ihtimal
vermiyorum,
gençler şanslarını deniyor herhalde.

"bıyık hangi yüzlere yakışır"
Bana yakışmaz herhalde, ama bence sana yakışabilir,
uzat sen.
Tabi bıyık tek başına hoş olmuyor bence sakalla bir arada
uzat.

"dalgalı saç modelleri"
Ben bilmem, benim saçlarım düz :)

"disko kralı birinci hafta konukları",
"disko kralı ikinci hafta" gibi aramalar..

"ev hanımı"
Hayalimdeki meslek.

"gebe kalan kişide belirtiler"
Hiç başıma gelmedi bilmiyorum.

"gülünce 32 dişi görünenler"
Benim görünmüyor :D

"kahve falı anlamları"
Çok mu bahsettim fallardan ne yaptım?

"kuaför taciz"
Yuh :s

"lost sawyer magnum çikolata reklamı izle"
İzle tabi, bütün güzellikler bir arada.

"pc başında can sıkıntısını gider"
Google bunun için beni mi tavsiye etti?
Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.

"saçlarımı kestirdim"
Sıhhatler olsun.

"sen yoksun tadım yok yaşıyorum ama tadım yok"
Oldu mu şimdi bu sence?
"Sen yoksun
kokun yok
yaşıyorum ama
tadım yok"
olacak doğrusu ;) Zaten bana geldiğine göre doğrusunu
bulmuş ve
okumuş olmalısın. Yazmıştım çünkü.

"tayt şort kombinasyonu"
Gözümün önünde hiç hoş şeyler canlanmadı.

"yaşar ne yaşar ne yaşamaz"
İzle.

"kafam seninle güzel en derine çekince seni dünya bana özel!"
Google Zardanadamla ilgili aramaları bana yönlendirdiğin için
sana minnettarım :p Seviyorum Zardanadam'ı, onu.
kafam seninle güzelll, seninle güzeeeeeeel!!!


2 kişi de demiş ki:

Besimi dedi ki...

bu analitik gugıl öyle bişey ki kullanıcılar hakkında inanılmaz bilgiler, ipuçları ve ayrıntılar veriyor. insan aklı hayali stop ede :)

sLn dedi ki...

henüz ne var ne yok çok bilmiyorum ama bu aramalar beni çok eğlendirdi :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?