30 Ekim 2008 Perşembe

Karışıyorum


Karışıyorum yine.


Sana...

Hani şarkıda diyor ya "sen ve ben ayrılıyor birbirinden, bir ben kalıyorum kelimelerden" diye, ben kalmıyorum işte, bir sen kalıyorsun geriye...

Kendi kelimelerim sanıyorum seninkileri, "aaa çok severim bu şarkıyı" diyorum, sonra bir düşünüyorum da ben değilim ki onu seven, sensin.

Hayatıma kattığın şeylerin de yeri anbean büyüyor seninle beraber.
Gözümü açtığımda ilk aklıma gelen şeysin, uyumadan önce düşündüğüm son şey.
Diyorum ya gitgide daha fazla karışıyorum sana diye. Sen baskın geliyorsun. Ben diye bir şey kalmıyor geriye. Tüm benliğim "sen" oluyor.

Benim olduklarını sandıklarım aslında senin kelimelerin, senin şarkıların, senin tavırların, senin hareketlerin, senin düşüncelerin.. Hiçbiri benim değil, "ben" diyebildiğim ne kaldı ki hem?
Bir "sen" kalıyorsun içimde, herşeyin önünde...
Geri kalan hiçbir şeyin önemi kalmıyor...

Aynı şarkı çalıyor yine, ne yaparsam yapayım kaçamıyorum.
Hem belki kaçmayı da istemiyorum.

Yazıyorum durmadan, kimsenin okumadığı, okumayacağı yüzlerce kelime..
Benden başka kimsenin varlığından dahi haberdar olmadığı yüzlerce kelime.
Belki binlerce...

Sağımda solumda kimseyi görmek istemiyorum bazen.
Günlerce, aylarca uyumak istiyorum.
Uyandığımda herşeyin yoluna girmiş olduğunu görmeyi istiyorum.
Öyle çok şey istiyorum ki aslına bakarsan..

Bu ara yaptıklarımı düşünüp gülüyorum kendime, biraz da kızıyorum.
Kızıyorum-gülüyorum.
Gülüyorum-kızıyorum.

Anlamını yitirdi birçok şey ve geriye kalanlar da hızla yitirmekte.
Daha ne kadar değişeceğim?
Nerede duracak bu değişim?
Daha ne kadar?...
Nereye kadar?

Sıkıldım yine.

5 kişi de demiş ki:

Besimi dedi ki...

yazı oldukça karanlık, bu yönden çok tuttum. ama üzüldüm böyle hissetiğine.

b.a dedi ki...

ben üç nokta koysam
o benim yorumum olsa
sen benim ne demek istediğimi anlasan
gül gibi geçinip gitsek

...

Simto ALEV dedi ki...

"İyi misin?" diye sorayım yine de..

sLn dedi ki...

@Besimi
bu ara ben de karanlığım biraz, yazı da o yüzden karanlık..

@b.a
anladım cnm ben seni :)

@Simto Alev
Bu ara tahammülsüzüm biraz, biraz fazla agresifim, canımı sıkan durumlar var ama onun dışında iyiyim :)

beenmaya dedi ki...

Akıp gidiyorken işte böyle yaşam; bir ölü sessizliğindeyken zaman ve ellerimde bir hüzün ağırlığı, kimi zaman kendimden bile uzaklarda, hep hayatın satır aralarında çıkıyorsun karşıma. Bu yüzden ya belki, hayat her gün biraz daha tükenirken ve çıkıp giderken belleğimden binbir telaşla, sadece sen, bir tek sen kalıyorsun aklımda...

Unutulmuyorsun...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?