27 Ekim 2008 Pazartesi

Lost 5.sezon geri sayımı..



http://www.movieweb.com/video/V08JbjltyzLOPY

Lost'um geri dönüyor yakında :)) şu son dönemlerde beni Lost kadar oyalayan, derdimi sıkıntımı her bi şeyimi unutmamı sağlayan başka hiçbir şey yok sanırım. I love Lost :p (izlediğim şeyler içinde yani, yoksa Fenerbahçe klasman dışıdır, hayata dair her şeyi unutturanlar listesinin ilk sırasındadır..)

Şubat'ın ilk haftası başlıyor, ne kaldı ki şunun şurasında di mi 8-) haftaları, günleri sayıyorum resmen...
Başla artık başlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

4 kişi de demiş ki:

Alfredo Di Stéfano dedi ki...

See you in another life brother...hastasıyım hastasıyım onun...hastasıyım Lost'un..sayılı gün çabuk geçer derler yalan!!! zaman durmuş sanki :D

sLn dedi ki...

konu lost olunca bende de aynı durum var :) zaman geçmiyor bir türlü :))))

Simto ALEV dedi ki...

Söyliyeyim; Heroes çok iyi bu boşluğu değerlendirme konusunda bu sezon.

sLn dedi ki...

heroes'un bu sezonki ilk iki bölümünü gerçekten beğendim, sonraki bölümlerdeyse sıkıntıdan öleceğimi sandım :-/ keyif almıyorum, başladık artık bitirelim diye izliyorum :s

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?