29 Ekim 2008 Çarşamba

Ömrümü yedin digiturk 1 haftada

T.C.
Google Arama Motoru Müdürlüğü
Arama Formu

1. Aramak istediğiniz sözcüğü yukarıdaki kutuya okunaklı olarak yazınız.
2. Bu sözcüğü bulmanız halinde ne amaçla kullanacağınızı ayrıntılı bir şekilde anlatınız.
3. Daha önce bu sözcüğü aradınız mı ya da ailenizde arayan var mı, belirtiniz.


Ad-Soyad :
T.C Kimlik No :
Adres :



Blogger açıldı diye seviniyor insanlar ama her an yeniden kapatılmaları mümkün. Digiturk'un "bütün blogları kapatın" diye bir isteği olduğuna hâlâ ihtimal vermek istemiyorum, hadi hakimlerimiz internetten bihaberler, "Türkiye'nin dijital platformu" da mı bihaber? (Türkiye'nin dijital platformu digiturk müydü, dsmart mı emin olamadım şimdi :s)

Digiturk'un sitesini açmaya çalıştım ama açılmadı, kaspersky internet security şöyle bir yazı çıkardı önüme:

The requested URL http://www.digiturk.com.tr/ is forbidden

Güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum, benim blogum digiturk yüzünden kapatıldı, virüs programım da ondan intikam alıyor sanki :))

2 gündür yine kendileriyle yoğun telefon trafiğindeyiz, bir digiturk bizi arıyor bir biz onları. Digiturk kanallarımızın hiçbiri açılmıyor 3 gündür. Telefonla arayıp yardım istemek aslında akıllı insan işi değil, ama hatalarımızdan ders almıyoruz biz de. Her seferinde sinir hastası oluyoruz, sorunu yine kendimiz çözmek zorunda kalıyoruz.

Eskiden "diji diji dijitürkleeeeer mutlu mesut aileleeeer" şarkısını yüzlerce kez dinlerdik hatlar boşalana kadar.

Şimdi de "futbol futbol lig tvde" şarkısı eşliğinde coşuyoruz, eğleniyoruz. Futbol lig tv'de ama benim lig tv'm 3 gündür açılmıyor kardeşim!?!?!?

Kanal kurulumu yapmak, fişi çekip 10 dakika bekletmek, kanalı açıp 20 dakika bekletmek gibi tavsiyelerini ezbere bildiğimizden her birini yapıp öyle arıyoruz. "Yaptık biz onu" deyince, "bir de birlikte yapalım" yanıtını alıyoruz. "Eh seni mi kıracağım" deyip tekrar deniyoruz, aaaa bak yine açılmıyor bu kanal?!?!

Yoğun telefon trafiğimiz sonucunda "bizim yapabileceğimiz bir şey yok, receiver'ınız arızalanmıştır" yanıtını aldık yine, bu cevaba da alışkınız tabi.

Akşam da maç filan var işte, futbol futbol lig tvde hem, ama bizim lig tvmiz açılmıyor, olsun... digiturk önce bloglarımızı kapattı, sonra lig tvmi de kapattı, öyle yani.

9 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

Digiturk anlaşılan blog sahibi üyelerine özel güzellikler hazırlıyor :D

Bu arada blogger açılmasının nedenin delil yetersizliği gibi bir konu olduğunu sanıyorum. Yani dava hala devam ediyor o nedenle ciddne Bloggerın yeninden kapanması ciddi ciddi ihtimaller dahilinde.

sLn dedi ki...

deliller toparlanana kadar açık kalacakmış, ben de öyle okudum birkaç yerde. Sonrasında ne olacağını Allah bilir..

CaRtMaNtR dedi ki...

Asıl ironik olan telekom VDSL gibi yeni ve hızlı bağlantı çeşitleri sunmaya çalışırken yakında elimizde girecek site kalmayacak. Açtığımız her sitede Bu Siteye Erişim Mahkeme Kararı ile Engellenmiştir diye bir yazı çıkacak.

Bir günde evlerimizin kapısına Bu dış dünyaya erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir yazısı yapıştırırlar soruna kökten çözüm bulurlar.

serzeniş meraklısı dedi ki...

hehehe senmisin bloguma dokunma diye bağırıp çağıran etraftaa, kapayın digiturkunu :Pp

sLn dedi ki...

@cartmantr
tdk, ösym, ibb, tbmm vs. arasında dolaşıp dururum artık süper hızlı internetimle :D onları da kapatmazlar herhalde :s

@serzeniş meraklısı
yaa ben demiştim aslında suç digiturkun olmayabilir, bizim mahkememiz vur diyince öldürmüştür, 3 site yerine topunu kapatmıştır diye :p suçu kesinlikle digiturk'te bulmuyorum, digiturk memleketimizin en güzide kurumlarından biridir, bugüne kadar hiçbir yamuğunu görmedik :p (o kadar seviyoruz ki kendilerini, sabit telefonumuzdan en çok aranan numara digiturkun müşteri hizmetlerinin numarası. o kadar severiz yani! :p )
digiturk duy sesimi, valla ben sana sövmedim, aç şu kanalları artık yaaa :D

serzeniş meraklısı dedi ki...

hehe bi yağcılık sezdim sankim, açma digiturk, yaşasın dsmart kullanıcıları :Pp
(şimdi olay burda kutuplaşmaya doğru gidiyo, ben en iyisi susayım... :P) hayatımın en kişisel alanına mahkeme eli değdi değeli kendimi bir faşist hissediyorum, bu yüzdenki her şeye bir karşı çıkma, 2. bir görüş bildirme arzusu ile dolup taşıyorum :Pp
neden? kendi evine hırsızmış gibi girersen, olucağı budur :))

sLn dedi ki...

bağırıp çağırmak işe yaramıyor, bir de bunu deneyeyim dedim :p

kapatılmadan önce bi çoğumuzun blogunda kimseyi rahatsız edecek şeyler yoktu, kendi dünyamızı anlatıyorduk, gül gibi geçinip gidiyorduk :) kapatılınca topluca delirip sistem eleştirilerine vs başladık, küfürler yağdıranlar bile mevcut :-/ adamlar incelemeye kalksalar gerçekten kapatılma sebebi olacak şeyler bulabilirler artık yazdıklarımızda :D sakin sakin yaşantımıza devam etmemize izin vermediler ne yapalım :p

Simto ALEV dedi ki...

Bu kez internetin abileri fazlaca tepki gösterdi. Serdar Kuzuloğlu, Arda Kutsal, Alemşah, Meriç Kara vs. Konuyu bloglarında tutmakla kalmayıp, üstüne yoğun bir şekilde basına taşıdılar. Dün de bu konuda büyükçe bir toplantı yaptılar. Onun hakkında da link vereyim: http://mserdark.com/web_dunyasi/sansuru-tarihe-gommek-icin-toplandik

Yasaklama günü FriendFeed de herkes sadece bunu tartışıyordu.

Şu noktadan sonra Digitürk'ün bu konuda daha dikkatli olacağını sanıyorum. Blogspot üzerinde bazı blogları her gün binlerce kişi okuyor. Bloglarında "mahkeme kararıyla engellenmiştir" yazısı da onlara para ve prestij kaybettiriyor. Haliyle de blog yazarları olarak üste çıkma hakkı kazanıyoruz. Hatta blogspot-blogger kullanıcısı olmasak bile.

Ayrıca linkte de belirtildiği gibi, dava açılmanız halinde tüm masraf ve sorumluluğu Ek$i sözlük üstlenecek. Eğer bu kampanya başarılı olursa belki itiraz davaları 1000'i geçecek. Bu defa prestij kaybeden Digiturk olacaktır ki bunu göze alamazlar..

Ayrıca şöyle bir mimleme durumu da sözkonusu: http://merickara.net/?p=201

b.a dedi ki...

bir de birlikte yapalım olayı cidden çok komik oluyor
-kartı çıkartın hanımefendi sonra tekrar sokun
-yaptım ama olmuyor ekran siyah gene
-bi de beraber yapalım
-annemler içerde onları da çağriim mi diyesi gelio soora insanın

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?