1 Ekim 2008 Çarşamba

Olmazsa olmaz!

Bayramların olmazsa olmazları deyince ne gelir aklınıza?

Şekerler..
Çikolatalar..
Misafirler..
Harçlıklar..
Tatlılar..
vs. vs.


Benim listemde bir de "hastalıklar" var.
Kendimi bildim bileli hiçbir bayramı hasta olmadan geçiremedim. Ya grip olurum, ya nezle olurum, ya mide ağrıları çekerim, ya kolumu-bacağımı incitirim... Muhakkak olur bir şey.


Bu bayramı sağlıklı geçirmek olur mu?
Olmaz!
Pffffffffff

Gelsin soğuk algınlığı ilaçları, antibiyotikler, ağrı kesiciler!

9 kişi de demiş ki:

diamandi dedi ki...

:)))) geçmiş olsunnn... haha ben şuan eczane gibiyim.. içtiğim ilacın sayısını bende unuttum enson renklerni hatırlıyom.. gripini gene bayram şekeri sanar oldum :) hoşgeldin şifalar alemine :)))

sLn dedi ki...

hasta olmak bayramların bir parçası haline geldi, yadırgamıyorum bu durumu artık :))

diamandi dedi ki...

ya benim o kadar değil de kurban da özellike kesmediğim parmagım yok ama ramazanda sakin uslu olurdum genelde :)) neyse bunda patladı.. yatakda geçirdim... neyse olur o kadar diyorum ama neyse... eden bulur oldugu için biraz bu hastalık sinirlenemiyom da :)))

sLn dedi ki...

ben eden bulur diyemiyorum çünkü hastalanmamak için çok dikkat ediyorum ama bünyem pek sağlam olmadığı için 3-4 haftada 1 yataklara düşüyorum :) şu ana kadar hiçbir bayramı sağlıklı geçiremedim :D

diamandi dedi ki...

:) sana bayram alışverişinde bi işte neyse giyilcek ayakkabı felan bi şişe öksürük şurubu, 25 gripin, nutrofen mi ne :)) (valla içtiğim hapları unuttum hepsini yazcaktım ama) :) bunları da alıyorlar değilmi ??
bu arada senin ki benim gibi eden bulur değil; sakınan göze ağaç kaçarmış :) durumu sanırım :)

sLn dedi ki...

bayramda nöbetçi eczane bulmak sorun oluyor diye geçen haftadan soğuk algınlığı ilacı almış bizimkiler :s "nasılsa selin hasta olur yine bayramda" diyerek :-/ alıştık artık diyorum ya tuhaf gelmiyor :D

diamandi dedi ki...

doğru tahmin o zaman :) haha...
mim bitti.. bu arda.. hadi gözelrine sağlık :D
geçmiş olsun dedim mi bilmiyom ama geçmiş olsun tekradan sana

sLn dedi ki...

teşekkür ettim ;) sana da geçmiş olsun :D

diamandi dedi ki...

oo beni hiç sorma yaa evde iki gün önce dışarıya çıkarken giymediğim ve hasta olmama sebep herşeyi giydim :))) boğazlıkazak ve kapişonlu bişeyler ıhlamur çayı ele monte geziyom :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?