26 Ekim 2008 Pazar

Serbestyazarlar.com

Uyandığımdan beri yağmur yağıyor, yağmurlu günleri severim, yağmur sesi eşliğinde yazmayı da çok severim ama şu an zerre kadar yazma isteğim yok... Yazmaya kalkınca da sevimsiz kelimeler çıkıyor hep, yasaklamalar, yasaklayanlara sövmeler vs. vs.

Bu adamlar bunu bu millet okumasın, yazmasın, görmesin, bilmesin diye yapıyor zaten, istediklerini veriyoruz galiba yazmayarak...

3 video Atatürk'e hakaret etmiş diye bütün site mi kapatılır? Hem de o site şikayet edilen videoları kaldırıyorken... 2 gerzeğin hazırladığı video benim Atatürk'e olan sevgimden bir şey götürmüyor ki.. Bilmek isteyen zaten o videolardan değil, adam gibi kaynaklardan öğreniyor onu, bilmek istemeyen, sadece kendisine verileni yemeye alışmış adam varsın oralardan tanısın onu, zaten o sevse ne olur sevmese ne olur...

Ya da 3 blogta artık ne yapılmışsa bilmiyorum, açıklamıyorlar çünkü, o 3-5 blog yüzünden binlerce insanın blogu mu kapatılır? Kapattın da ne oldu? Biz göremiyoruz artık pkk propagandası mı yapılmış yoksa Atatürk'e mi küfredilmiş her ne yapılmışsa. (bloglara girebiliyoruz, istesek görürüz tabi ama hangi bloglar olduğunu bile bilmiyoruz ki.) Ama o yazılar orda durmuyor mu? Duruyor! E ne anladım ben bu işten. Öyle ya da böyle onlar yazmaya devam edecekler, olan onlara değil diğer blog sahiplerine olmadı mı? Onların yaptıkları yüzünden biz neden cezalandırılıyoruz?

Böyle düşününce insan ister istemez düşünüyor değil mi amaç gerçekten gösterildiği gibi mi diye. Bu ülkede yıllardır yasaklanmıştır insanların okuma, yazma, düşünme özgürlükleri. Bu da o 3-5 siteye yapılan bir yasaklama değil, bu ülkenin geri kalanına yapılmış bir kısıtlama. Okuma, yazma, bilme, görme, duyma!

Sinirimi yatıştırmayı hâlâ başaramadım ben.

Göz atın bir ara:

7 kişi de demiş ki:

a.nur... dedi ki...

acaip sinir oldum,kaç gündür uğramıyordum buralara...şöyle bir ağız tadıyla okuma zevkimiz vardı onu da harcadılar.kapatacak olsan bir sürü site var külliyen zararlı,ama yok nerede bir güzel iş var içinde bir kötülük bulur kapatırlar.sonumuz hayır olsun ne diyim ya...vtunnel gibi siteler olmasa hepten kopucaz buralardan:/

sLn dedi ki...

mail atıyoruz canımız vekillerimize, ne hikmetse hepsinin mail box'ı dolu! maillerin 113 tanesi bu gerekçeyle iletilmedi ve iletilmeyenlerin sayısı durmadan artıyor.
bu derece ilgililer internetle yani! kendi mailleriyle bile ilgilenmiyorlar, ama o ilgilenmedikleri internet üzerinden abuk sabuk yasaklamalar yapılmasına göz yumuyoırlar, abuk sabuk yasaklamalar yapılmasına izin veren yasanın değiştirilmesi için kıllarını kımıldatmıyorlar...

kendini bilmez bir deli dedi ki...

yaaa allhım ben yazıda yazamıyorum..sinirden deliricemm valla...benimde maillerimin hemen hemen hepsi eri geldi..bence bizim mail uzantılarımızdan mail almamaya ayarlanmıslar...

sLn dedi ki...

bazıları da yazı yazabiliyorum ama yorum yazılmıyor diye şikayet ediyor :-/ ne sinir bir durum bu yaaaa :s
bütün milletvekillerine attım aynı maili, 114 tanesi iletilmedi, duruma bakılırsa gerisi iletildi. ama hiçbiri okumayacak tabi :-/

b.a dedi ki...

tabiki okunmayacak
niye okusunlar ki..
biz kimiz ki..
halkının beklentilerine cevap vermeyen, ihtiyaçlarını görmezden gelenlere sevgilerimi sunuyorum.
ve senin ne demek istediğimi anlamanla da teselli buluyorum..

sLn dedi ki...

anlıyorum..
sözlerimin aslında söylemek istediklerimden biraz daha farklı şekilde anlaşıldığını da tahmin ediyorum aslında :)
bıraktım dağınık kalsın, kim nasıl istiyorsa öyle anlasın :) kızgınım, o kadar...

Rüyacı dedi ki...

Sevgili voodoo Girl;
Duyarlılığın için serbest yazarlar platformu adına teşekkür ediyorum.
Sesimiz gür çıkmadıkça karanlığa boğacaklar bizi, niyetleri bu. Öyle görünüyor ki durmayacaklar ve bizler tepkisiz kaldıkça durduralamayacaklar...
Seni çok iyi anlıyorum..
Sevgiler
Serbest Yazarlar platformu adına
Mert

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?