7 Ekim 2008 Salı

Seviyorum!

Bu kez de sevdiklerim listesi yapasım geldi :) (sevdiğim şeylerden bahsedersem ii hissederim belki diye.. Uyuz olduklarım listesi yazıldıktan hemen sonra bunu yazmaya başlamıştır sLn kişisi.)

Seviyorum;

*Sabah uyandığımda duyduğum kızarmış ekmek kokusunu

*Günün herhangi bir saatinde canım çikolata istediğinde beni asla kırmayıp gidip alan halamı

*Yorucu bir günün ardından eve geldiğim o anı

*Bol bol söylenen ama yine de kendisinden başka herkesi düşünen annemi

*Maç izlerken durmadan konuşup beni hasta eden, ama Fenerbahçeyi ruhuma karıştıran o olduğu için ses çıkarmadığım babamı

*Sabah uyanıp "uffff okula gitmek istemiyorummmm" diye düşünürken o günün cumartesi olduğunu fark ettiğim anı

*İftarda suyla orucumu açar açmaz bir yudum cola içmeyi

*Sayfanın hemen kenarında gördüğünüz listedeki herşeyi

*Yiğit Özgür'ü

*Kendimi eve kapatıp gün boyu film izlemeyi

*Elime aldığım kitaba başımı kaldıramayacak kadar takılmayı

*Vapurları

*Rüzgârı

*Yolda durup dururken bakıp gülümseyen küçük çocukları

*Martıları

*Şartlar ne olursa olsun yine de hiçbir şeyin imkansız olmayışını

*Elif Şafak'ı

*antu.com'u

*1907ünifeb'i

*Okumayı

*Yol kenarında zıplayan minik serçeleri izlemeyi

*Mecidiyeköy Lisesini düşünüp gülümsemeyi

*Desmond David Hume'u

*Yüzüklerin Efendisini

*Sıkışınca Orta Dünya'ya kaçmayı

*Dostoyevski'yi

*Okulun bir gün biteceğini bilmeyi

*Bir gün her şeyin yoluna girmesini hâlâ umabilmeyi

*İlkbaharda çiçek açtığını gördüğüm ilk ağacı ve onu gördüğüm o anı

*Kendimi ağaçların-çiçeklerin arasında kaybetmeyi

*Tolstoy'u

*İBB şehir tiyatrolarını

*myspace'de bütün gün online olarak dinleyebildiğim şarkıların kayıtlarının hiç ummadığım anlarda karşıma çıkmasını

*Kapının altında dünyanın uzak ülkelerinden atılmış sevimli kartlar görmeyi

*Bilgisayarda daha önce bilmediğim özellikleri keşfetmeyi

*40 yılda bir televizyon açtığımda çok sevdiğim bir şarkının klibine ya da sevdiğim birinin konser görüntülerine denk gelmeyi

*Sevdiğim bir yazarın yeni kitabının, sevdiğim bir oyuncu ya da yönetmenin yeni filminin haberini almayı

*Sevdiğim bir grubun albüm haberini almayı da tabi

*Küçücük şeyler fark edip mutlu olmayı, o küçük şeyleri hayata dair umutlar olarak görmeyi

*Jack Nicholson'ı izlemeyi

*Johnny Depp'e aşık olmayı :)

*Kırmızı biberli olan herşeyi

*Sabah gülümseyerek selam verebilen insanları

*Bir şeye kızdığımı söylediğimde bunu anlayan ve bir daha onu yapmayan insanları

*Israr etmeyen insanları (bir yere gelmek istemiyorum dediysem o gelmek istemiyorum demektir, insanların bana yalvarmasından keyif almıyorum. yok böyle bir isteğim)

*Bazı şeyleri kendime saklamayı

*Sevdiklerim listesinde yazan herbir şeyi (evet bir kez daha yazmıştım.)

*Bazı insanlara hediye verdiğimde yüzlerinde oluşan mutlu ifadeyi

*Sevdiğim insanlara hediye almayı

*Yavru kedileri

*Minik sürprizler yapan insanları (ben beceremem pek.)

*South Park'ı

*"8 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat ne kadar güzel" diyen cédric'i

*Homer Simpson'ı

*Bitki çaylarını (hepsini değil.)

*Sevimli yaşlıları

*Cihangir sokaklarını

*İstiklal'in her bir yanını

*Ortaköy meydanını

*Ortaköyde kumpir veya waffle yemeyi (veya ikisini birden :) )

*Sabah uyandığımda "güzel bir şeyle" aklıma gelmesini

*Cnbc-e'yi

*Yağmur yağarken pencerenin arkasında oturup düşünmeyi

*PVH'yi :(

*Maç izlemeyi

*Normalde batıl inançları olmayan biri olsam da konu futbol olduğunda bir dünya toteme sahip olmayı

*Hepimizi güzel günlerin beklediğine inanmayı

*Bana okulun ilk gününü hatırlatan o sevimli kokuyu

*Sultanahmet meydanını

*Her sabah okula giderken eve döneceğim saatlerin hâyâlini kurmayı

*"Teşekkür ederim" dediğimde rica eden insanları

*Sevgili kardeşimin her anlattığımı anlamasını

*Her saniye bir şekilde aklıma gelmeyi başarmasını

*Bana bir şeyler öğreten, hayatıma bir şeyler katabilen insanları

*Kimseye benzememesini

*Gece bir saatten sonra hep aptal aşık moduna geçmeyi (sanki gündüz değilmişim gibi.)

*Sevimli şeyler hatırlatan şarkıları

*Sevimli şeyler hatırlatan yerleri

*İnsanların beni anladığını hissetmeyi

*Değiştirmeye kıyamadığım telefonumu

*İçinde anısı olan minik şeyleri sakladığım kutuyu

*Pul koleksiyonumu

*Konser tayfamla konsere gitmeyi

*Tarih kitaplarını

*Dan Brown'ı

*Tolkien'ı

*Adam Fawer'ı

*İnadına hâyâl kurabilmeyi

*"siz var ya şimdi bana gülüyorsunuz ama ileride göreceksiniz haklı olduğumu" diye küçük çocuklar gibi içten içe bana "selin yaa yuh artık hâlâ mı" diyen birilerine karşı hırs yapmayı

*Bir önceki maddeyi yazarken ağlayıp burnunu koluna silen küçük bir oğlan çocuğu hâyâl edip gülümsemeyi

*Ramazan pidesini

*Sıklıkla kararlar almayı ama hiçbirini uygulayamamayı

*Stres atmaya ihtiyacım varken ortaya çıkıp beni rahatlatan stres topu gibi insanları

*Previously on Lost cümlesini duymayı

*Kuyruk acısının insanlara neler yaptırabildiğini görüp gülmeyi

*Büşrayla İngiltere tarihinden bahsederken sınıf arkadaşlarımızın dedikodusunu yapıyormuşuz gibi görünmeyi

*İnsanlara bütün zayıf taraflarımı anlatmayı ve bana karşı kullandıklarında kendime kızmayı

*Evde bağırarak şarkı söylemeyi

*Kitapçıların birine daldığımda alacağım kitapları kucağıma toplayıp, onlarla birlikte kendimi mutlu hissetmeyi

*Otobüste müzik dinlerken kafa sallamayı, fark edince durmayı

*Yolda kendi kendime giderken güzel bir şey düşünüp gülümsemeyi, insanların baktığını fark edince somurtmayı, o sırada Orhan Veli'nin konuyla ilgili dizelerini hatırlayıp tekrar gülümsemeyi

...

(herşeye uyuz olmuyorum, buyrun bu da hazırda beklettiğim diğer listemdi :)) )

6 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

Bu liste daha nokta atışlarından oluşuyor sanki. Çoğu madde tek cümleden oluşuyor.

Yanlız şu okula gitmek istemiyorum diyip günün cumartesi olduğunu fark etmeni kıskandım. O tür istemediğim anlar bana hep pazartesi denk gelir :D

a.nur... dedi ki...

bence yazmayı da seviyorsun:)(yazmayı sevmeyen bir insanın bu kadar samimi cümleler kurabileceğini ummuyorum ben.)
ve ben de yorucu geçen birgünün ardından yazdıklarını okumayı seviyorum:))
hep yaz sen...
biz de keyifle okuyalım,ortak noktalar görünce gülümseyelim:)

beenmaya dedi ki...

sevecek şeylerin her zaman daha çok olsun :))

Simto ALEV dedi ki...

Vuhu.. Çok daha eğlenceli, gülümseten ve "ben de" derken sevinç hissettiren bir liste olmuş...

sLn dedi ki...

@ cartmantr
umarım o hissi bir gün yaşarsın, müthiş bir keyif :P "ufff kim kalkıp okula gidecek yaa, aa bi dakika bugün cumartesiiiiii" diyip şöyle bir gülümseyip diğer tarafa dönüp uyumak muhteşem bir şey :))

@ a.nur
listede eksiklikler var, yaparken çok eğlendim, ara ara yapacağım galiba :)) eksik olanları bir dahaki listeye dahil etmeyi düşünüyorum :) bir eksik de ben hatırladım bugün. şimdiden yeni listemin 2 maddesi var:
1-yazmak
2-redkit :)
bir tane de sen yap bence, çok eğlenceli oluyor ;)

@beenmaya
ne güzel bir dilek bu böyle :) "aminnnnn" diyeyim hemen :) hepimizin sevecek şeyleri daha çok olsun inşallah :)

@ Simto Alev
uyuz bir insan sandınız beni diğer liste üzerine :p ben de hemen diğer kozumu da oynadım :D insan yazarken mutlu oluyor. benzer bir liste daha önce yapmadıysan tavsiye ederim :))

Simto ALEV dedi ki...

Böyle bir listeyi tamamlamam için bir kaç haftaya ihtiyacım var benim. :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?