5 Ekim 2008 Pazar

Sıradan bir pazar günü nasıl değişir :)

Beni bilen bilir efendim korsan şeylerle aram yoktur, öğrenci halimle bütün paramı kitap ve filmlere yatırırım bu sebeple. Aylar önce aldığım ve filmlerimin arasında izlenmeyi bekleyen Elizabethtown filmini aldım izlemek için elime. Bir önceki yazıda da bahsettiğim gibi çok beğenmemiştim ama yine de yeri ayrıdır.

Bir daha izleyelim dedik. Açtık cdyi. ampec korsan ihbar hattıyla ilgili bilgilendirmeyi okuduk, ardından film başladı. Cate Blanchett ismini görünce kendime bir şaşırdım, Elizabethtown'da oynadığını hatırlamıyor olma ihtimalim olamaz çünkü. En beğendiğim oyunculardan biridir kendisi. Neyse efendim bir de baktık ki başlayan film "Elizabethtown" yerine "Elizabeth: The Golden Age" :s
Cd'mizin üzerinde Elizabethtown yazıyor, Orlando Bloom ve Kirsten Dunst'ın fotoğrafı var, ama içinde farklı bir şey var :D
Şimdi ben Tiglon'u Ampec'e şikayet etsem mi korsan film konusunda diye düşünüyorum?!

Hadi şu sorun değil, sorun etsem de yapacak bir şeyim yok aylar oldu alalı ama bir filmin içinden başka bir film çıkması nasıl bir sorumsuzluk ben onu çözemedim.

Dur Tiglon'a bir şikayet maili atayım ben..

Edit:
ben Cate Blanchett'i görünce son Elizabeth filmi sanmıştım, ama değilmiş, "Elizabeth:The Virgin Queen" miş. 98 yapımı.

5 kişi de demiş ki:

Simto ALEV dedi ki...

Kötü bir sürpriz olmuş.. Nasıldı peki film?

CaRtMaNtR dedi ki...

çok çok seyrekte olsa olan bir durum bu. Yıllar önce birkez aldığım Airplane 2 vcdsinin içinden serinin ilk filmi çıkması ile aldığım yere götürmüştüm. Aldığım yer ise açılan vcdyi değiştiremeyiz gibi abidik bahane ile paramıda geri vermemişti :D

sLn dedi ki...

alalı epey zaman olmuştu, faturasını da atmış olmalıyım, böyle bir sürprizle karşılaşacağımı önceden kestiremediğim için kontrol etmemiştim tabi :) değiştirme teşebbüsünde bulunmadım ama tiglona güzel bir mail attım :D

yabani kuzu dedi ki...

hayatımız korsan olcak yakında hay yarabbimmm

sLn dedi ki...

çizik dvdlere falan alıştım artık ama içinden farklı bir film çıkmasıyla ilk kez karşılaşıyorum. Korsan almayın diye yırtarlar kendilerini, ee almıyoruz eyvallah ama işinizi de adam gibi yapın yani. kutudan çizik dvd nasıl çıkar yaa kimse mi kontrol etmiyor, ya da bir filmin içinden başka bir film nasıl çıkar?? eminim korsan yapan insanlar bile daha çok özen gösteriyordur.
D home videonun filmlerinde pek sorunla karşılaşmadım ama tiglonda bu ilk değil. bu yaştan sonra korsan almaya başliicam böyle giderse sayelerinde...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?