29 Ekim 2008 Çarşamba

umut..


"Umut bu topraklardan gideli çok oldu" der éomer Two Towers'ta.

Ne zaman kendime sahte umutlar uydurmaya ve yoluma onlarla devam etmeye çalışsam bir duvara çarpıyorum...

Her cümleme 3 nokta koymak istiyorum, virgüller kullanmak istiyorum bolca.
Ama olmuyor, hep durmak zorunda kalıyorum bir yerde.

İnsanları susturmak için uydurduğum sahte mutluluklardan, sabah evden çıkarken takmak zorunda kaldığım o sahte maskelerden en çok ben bıktım.

Belki gerçek bir umut bulsam kendime... Herhangi bir şeye dair. Ne olduğu önemli değil, tek bir gerçek umut...

O zaman daha kolay olur belki yürümek. Duvarlara çarpmadan!

Ama galiba umut bu topraklardan gideli de epey oldu.

Geri gelir mi?

Bilmem...

9 kişi de demiş ki:

Ukturk dedi ki...

Bence geri gelir umudumuzu hiç bir zaman için kaybetmememiz gerekiyor.En azından ben öle yapıyor poliyana takılıyorum bazen.Rahatlatıyor insanı:P:p

Simto ALEV dedi ki...

Umutlarla değil, gerçeklerle yaşamalı. Gerçek ne olursa olsun.. Çünkü her umudun peşine bir hayalkırıklığı takılır. Gerçeklerse olduğu gibidir. Bazen kabul etmek zordur ama, onlarla yaşamak "nispeten" daha kolay..

Okursan, naçizhane 2 yazım..
http://www.hicbirsey.net/log_okuyorum.php?id=455
http://www.hicbirsey.net/log_okuyorum.php?id=250

sLn dedi ki...

okuyacağım :)

serzeniş meraklısı dedi ki...

umut bitmiş olsaydı bu satırlar karalanmazdı... bişeylerden bıkkın olduğun haykırılmazdı...
aslında serzenişin temelinde bişeylerden şikayetçi olurken bunları düzeltmeyi UMDUĞUN yatar... hadi bakalım :))

b.a dedi ki...

ya ben böyle anlarda susuyorum
diyecek bişi bulamıyorum
ayrıca ne söylesem seni umut sahibi bi insna haline dönüştürüp arkadaşlık terimine yakışır bi şekilde davranmış olabilirim bilmiyorum

Adsız dedi ki...

şeeyy..balık burcumusun ;P

sLn dedi ki...

her türlü özelliğini bünyesinde barındıran sinir bozucu bir oğlak burcu insanıyım :))

e.d dedi ki...

umutsuzluk mu? yok hayır bunun adı başka bir şey...sor bana söylemem çünkü sır küpü gibiyim :)

sLn dedi ki...

bazı şeyleri kendimize saklayalım diyorsun yani :p eh haklısın tabi :)) bak ben de biliyorum herşeye dair umudumu kaybetme sebebimin ne olduğunu ve hayata nasıl yeniden umutla bakabileceğimi, ama söylüyor muyum :p saklıyorum kendime ;)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?