7 Ekim 2008 Salı

ve huzurlarınızda Hilmi!

İşte o adam!
Alemlerin kralı, Marmara Fransızca'nın en akla zarar hocası, sınavlarda 30 sayfayı noktası virgülüne ezberlediğimize inanan güzel insan, konudan konuya atlama uzmanı, dünya üzerindeki bütün profesörlerin ya kankası ya da öğrencisi. İşte o ya, o, ne desem boş onu anlatmak için :D işte o adam, işte Eda'nın objektifinden Hilmi :)

13 kişi de demiş ki:

Simto ALEV dedi ki...

Ve o bir hacıyatmaz..

Beyaz Çiklet dedi ki...

Hehe...Ne desem ki ben şimdi bu Hilmi hakkında:)

sLn dedi ki...

çok tatlı bir dede olabilir o, ama ne yazık ki tatlı bir "özel öğretim yöntemleri" hocası olamadı geçen yıl :)) bu yıl da aynı derecede tatsız bir "materyal hazırlama ve değerlendirme" hocası kendisi :D dönem sonunda olur da dersinden geçebilirsek yollarımız ayrılacak, nasıl üzgün olduğumu anlatabilsem keşke :( :p

sRkn dedi ki...

kenan evren e benziyor :)

sLn dedi ki...

anam kimi görüyorum böyle ben :)))))

hajım 3 tane kenan evren çıkar bizim hilmiden :p bir de hilmi biraz daha insancıl bi kişilik :p

şenliklerde tanıştırayım sizi bu sene, bizimle konsere gelsin hatta, konser tayfamıza onu da alabilir miyiz noooluuuuuuuuuuurrrrrrrrr :D çok pis kafa sallıyor, pink floyd henüz bir aradayken kesin canlı dinlemiştir onları, hatta grubun gizli elemanı bile olabilir bizim hilmi. (şizofren de azıcık.)

AbRaXaS : Derman Akşit dedi ki...

ehheheehe keşke bizim hocalar da inanabilse :))

sLn dedi ki...

ben inanıyormuş gibi yaptığını sanıyorum :) imkanlar dahilinde değil öyle bir şeye inanmak çünkü :D

sRkn dedi ki...

hajım beni görüyorsun kimi göreceksin.
şu bloğu düzenli takip eden kaç kişi var zaten yau :P
şaka şaka mutlak takip eden çok kişi vardır :)
bahar şenlikleri hakkındaki fikir hoşuma gitti :)
eğer iyi headbang yapar diyosan tut kolundan getir :P

sLn dedi ki...

valla takip etmeyen bi sen varsın bence :D beraber başladık, bıraktın beni yarı yolda :p ben de kendime yeni blog arkadaşları buldum :D
şenlikler bir başlasın hilmi'ye konser teklifi yapacağım ama bize ayak uyduramayıp ölür diye korkuyorum :s

bilog dedi ki...

ya okursa buraları bu adam? :)

sLn dedi ki...

ben hakkında kötü bir şey söylemedim ki onu ne kadar çok sevdiğimizi anlattım :) onun bilgisayar başında oturup blog okuyacak vakti yok, katılması gereken paneller var dünyanın dört bir yanında, onsuz dil konferansı yapılması mümkün değil, iş-güç çok, beni mi okuyacak :p

bilog dedi ki...

ya o adam bensem? :P tamam sustum :)

sLn dedi ki...

:))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?