15 Ekim 2008 Çarşamba

Yorumlar hakkında..

Son 2-3 haftalık dönem içerisinde tamamen blogger'ın tuhaflığından ötürü yayınlayamadığım yorumlar oldu, gayet normal ve güzel bir yorum yazmıştım neden yayınlamadı uyuz yaratık diyor olabilirsiniz, yorumunuzun geldiğini görüyorum, yayınlaya tıkladığımda "yönetilmeyen yorum bulunamadı" yazısıyla karşılaşıyorum. Son dönemde birkaç mesajın başına geldi bu durum. Haberiniz olsun...

9 kişi de demiş ki:

RaMa dedi ki...

bi ara benm başımada gelmişti yha
3 yorum öle boşa gitti kimnse artık

Besimi dedi ki...

blogger'ın bu tür azizlikleri baya var galiba. wordpress'e geçmek için asla geç değil :) şimdi bu yorum da yayınlanmıyomuşşşş :D

sLn dedi ki...

ilk denememde yayınlanmadı :D blogger yorumların içeriğine göre muamele yapıyor diyecektim ama ikincisinde oldu :D

e.d dedi ki...

bloger'ı bahane etmek...Beğenmiyorsun yayınlamıyorsun neden bloger'ı bahane ediyorsun anlamıyorum :)

sLn dedi ki...

yaa niye söylüyorsun insan içinde yaa, aramızda kalacak demedik mi:p

magnum opus dedi ki...

bloggerda bu aralar enteresan şeyler gerçekleşiyor. blogger kullanan bir kaç arkadaşım yok sana öyle geliyor diyordu. benimde kafam güzel triplere giriyordum "blogger bile adamına göre muamele ediyor, beni ciddiye almıyor" biçiminde...

Güllerevurgunum dedi ki...

sen sansür yap suçu blogger a at..ohh ne alâ memleket...bir dahaki global blogger günü "sansürsüz bloglar" olsun :))

sLn dedi ki...

size de sır vermeye gelmiyor heee :p dostumu düşmanımı iyi seçmeliyim galiba :p :D

sLn dedi ki...

@ magnum opus
yazılarımı yayınlayamıyorum, taslak olarak kaydedemiyorum, yorumlar ortadan kayboluyor vs. adamına göre muamele yapıyorsa benden nefret ettiği kesin, bu ara her türlü uyuzluğuyla karşılaştım çünkü :-/

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?