1 Ekim 2008 Çarşamba

Özleme halleri

Dün sevgili kardeşim MiSCHiEF facebookta bu fotoğrafı bulmuş, benim facebook hesabım olmadığı için ve olması konusunda da herhangi bir isteğim olmadığı için hayatımız boyunca o öyle bulacak, bana yollayacak fotoğrafları :)

Lisedeki hocalarım bunlar efendim.
Bir kısmını tanımıyorum, benim hocalarımdan bazıları fotoğrafta yok. Ama olanlar da yetti.

Dağıldım dün gece gördüğümde, toplanamıyorum.

Fotoğrafın çekildiği mekan da okulumun bahçesi. Baktıkça şu anki okuluma dair olan herşeyden biraz daha nefret ediyorum! İnsanlardan, hocalardan, okulun kendisinden...

Ufffffff, çok özledim ben sizi yaaaaa!

(yeni mezun olmadım efendim, 2oo4'te mezun oldum liseden, ama yerine gelen şey eskisinin yerini doldurmaya bu kadar uzak olunca insan ister istemez özlüyor eskiyi :-/ )

3 kişi de demiş ki:

stickman dedi ki...

mezun olalı 5-6 yıl oluyor ama ben hala nefret ediyorum lisedeki hocalarımdan. karşıma çıksalar kavga edeceklerim bile var. öyle bi nefret işte. nedeni, haksızlık yapmaları.

sLn dedi ki...

ben de ortaokul hocalarım için aynı şeyi hissediyorum, hiçbir faydaları olmadı aksine zararları oldu kendilerinin. ne ilkokul ne ortaokul ne de üniversite hocalarımın üzerimde zerre kadar emeği yoktur ama lise hocalarım apayrıdır. gerçi liseye dair olan herşey apayrı benim için, hocalar, arkadaşlar, geçirilen güzel zamanlar...

kNtli dedi ki...

geçen yıl yaz sonu okulun sitesinde hocalarımın fotolarını bulmuştum.. daha mezun olmamiştim ama hemen hemen 2-3 aydır okula gitmiodum.. kafamdan okdr atmaa çalişmişim ki onları görnce bi tuhaf oldum.. sanki onlari hiç tanımamişim gibi.. o fotogrflar bi süre bitkisel hayatta gezdm bnde:S sora okula başladim biraz daha nefret ettim kendilerinden.. şimdi hiç bi yerde karşilaşmamaa fotgraflarını bile bulmamaa gayret ediorum..ama görsem de bakıorum boş boş sanki hiç tanımamişim gibi.. kendimi kutluyorum sonra silebildiim için.. öğretmenler işte malesef çok etkilio insanın hayatını..:S

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?