29 Kasım 2008 Cumartesi

aşk dörtgeni, beşgeni hatta altıgeni

Sanırım HSBC benden hoşlanıyor!
Son 3 saat içinde 3 tane mail attı, cevap vermedim.
Bir de sabah uyanır uyanmaz mesaj gönderen Vodafone var, güne beni düşünerek başlıyor sanırım.
Gece yarısı içip içip mesajlar atan Boyner'e yüz vermiyorum, birbirimiz için uygun değiliz. Boşu boşuna heyecan yapıyorum bu saatte kim mesaj atmış olabilir diye. -Takdir edersiniz ki o saatlerde normal mesajlar gelmez pek 8-) - Açıyorum mesajı, ezeli ve ebedi sapığım boyner back-up hizmeti!

Avea çok cool, sadece "kontör yükleyeli bir ay oldu, 2 ay daha yüklemezsen hattın kapanır" tadında mesajlar gönderiyor, ve 500-5000 mesajım bitince "doya doya mesajlaştın, yeter artık" içerikli mesajlar gönderiyor. Ama Patlıcan aynı derecede cool değil. "Hey patlican genci" diye mesajlar gönderip duruyor.
Gnctrkcll ne tür mesajlar atıyor bilemiyorum zira turkcell hattım çoğunlukla kapalı.

Kariyer enstitüsü gibi bir şeyler var bir de ama mesajlarını okumadan sildiğim için nelerden bahsettiklerini bilmiyorum.

Hayatım çok karışık, biriyle ilgilensem diğeri kıskanıyor, ne yapmalıyım bilmiyorum! Arada kaldım.

(tek bildiğim yalnız olmadığım. Bakın bu da Erdil Yaşaroğlu'nun şikayeti.)

pi es: ömrümü yediniz mesajlarınızla, maillerinizle beee!!!

Hemen hissetti boyner kendisinden bahsedildiğini. 30 Kasım'da görüşelim diyor, kelebekli ürünlerde indirimli fiyatlar üzerinden %5o indirim varmış. Üstelik 6 taksitten 1o taksite varan ödeme avantajlarıyla! Olmaz yavrum, gelemem aaaaaaaa...

14 kişi de demiş ki:

rebelon dedi ki...

bence boynerin aşkına cevap ver avea dan sana fayda yok,patlıcan eğlenilecek biri ama hsbc nin sana ilgisi yok değil.Bi yerler de senin aklına bile getirmediğin ama seni hep düşünen biri var.seçim senin:)

osuruktanteyyare dedi ki...

valla benimde tek msj atanım avea oda olmasa telefonumu unutcam :(

sLn dedi ki...

bugün hepsinin birden mesaj-mail atacağı tuttu, ne oluyor anlamadım :s

Yabani Kuzu dedi ki...

seni özleişler slncim ondan hepsi birden mail-msj atıyorlar :D:D

sLn dedi ki...

tam özleyecek zamanı bulmuşlar :D arkadaşlarla ödev hazırlıyoruz, bir yandan kendi bölümümü hallediyorum bir yandan telefon elimde onlarla haberleşmeye çalışıyorum sürekli :)) yoksa çoktan telefonu odanın diğer köşesine atmıştım :p

melankolikdeli dedi ki...

e cem boyner yakışıklı adam daha ne istiyorsun :p :D

sLn dedi ki...

ısrarcılığından hoşlanmıyorum :p kaç kez dedim "back-up hizmeti kullanmayı istemiyorum" diye, artık ısrar etmesin canım aaa :D

Bahtlı Juliyet dedi ki...

ah canım bu aralar benim hayatımda da bir kaç kişi var, ama benimkiler eski paşa zamanlarımdan kalma hala zengin olduğumu sanıyolar: bebe, harvey nichols, aldo,unitim, guess diye gidiyor, ah ah o para dolu lüks hayatımı hatırlattılar:(

e.d dedi ki...

altıgen...altıgen mi?hiç unutmam bi keresinde :)

ღ.♥.ღ pinkzorro ღ.♥.ღ dedi ki...

yok yok benim daimi aşkım avea dır.ondan başka kimse msj yollamaz,YOLLAYAAMZ XD

Bilgicelli dedi ki...

En büyük dertelerden birini gün yüzüne çıkarmışsın.Bazı geceler bende heyecanla mesaja bakıp sonrada hayal kırıklığına uğruyorum.Bu operatörlerden kurtuluş yok galiba.

sLn dedi ki...

gece atmalarının yanında bir de şöyle bir durum var, ne zaman mesaj beklesen o zaman operatörlerden mesaj yağar, reklam mesajları hep o zamanı bulur... nasıl becerdiklerini inan bilmiyorum :s

NaturelGS dedi ki...

Bana Saklıkent'ten SMS geliyor "Akşam konser var" diye yahu. Hemen bi uçak bulup Ankaraya mı gideyim?

sLn dedi ki...

haha o da iyiymiş :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?