3 Kasım 2008 Pazartesi

Al Bundy



Married with children dizisini muhakkak duymuşsunuzdur, dizi yerine efsane demek daha doğru olabilir aslında :)
Diziyi efsane yapan, bunca sene yayınlanmasını sağlayan temel sebep hiç kuşkusuz ailenin babası "Al Bundy"dir.
Homer Simpson'la birlikte beni gülmekten yerlere yatıran iki baba figürüdür kendileri. Aynı zamanda Allah düşmanımın başına vermesin dediğim koca figürleridir kendileri :)

Vikisözde Al Bundy'nin dizideki repliklerinden alıntılara denk geldim, paylaşmamak olmaz.
Bir gün de Homie'yle devam ederim belki :p

*Ne hayat ama? Yemek yiyemiyorum, uyuyamıyorum, karımı arka bahçeye gömemiyorum bile!
*Her başarılı erkeğin arkasında, benimle evli olmayan bir kadın vardır!

*O hanımefendi değil, o benim karım!

*Hepimiz hayal kırıklıklarımız ile yaşamak zorundayız. Ama ben bir de her gece onunla uyumak zorundayım.

*Bir erkek bütün hayatı boyunca erkektir ama bir kadın "karın" olana kadar seksidir.

*Noeller pişmanlıklar için değildir, pişmanlıklar için evlilik yıl dönümleri vardır.

*Beni tanımak demek beni sevmek demektir.

*Peg, seninle evli olmayan herkesi kıskanıyorum.

*Aşk sadece kör değil aynı zamanda aptaldır.

*Bud, işe yaramayan her şeyi atamayız. Atsaydık şu anda evde bir annen olmazdı.

*Acele edin. Son gelen Peg'in yanına oturur.

*Annenizle evliyim, cezalandırılmayı hak ettim.

*Tehditler bana işlemez, ben zaten cehennemdeyim.

*Peg, eğer bana birazcık değer veriyorsan, beni seninle sevişmeye zorlama.

*Yatağımda o lanet kadın varken uyuyamıyorum.

*Peg 17 yıldır evliyiz artık arkadaş kalamaz mıyız?

*Fransız olmak yanlıştır.

*Hayat güzeldir ama benim için değil!

*Hayat beni ıskalamadı, tersine tepeme çıktı.

*Gece melek gibi uyuyor, sabah uyanınca kabus görüyorum.

*Bir adamın evi tabutudur.

*Bana yiyecek bir şey ver veya beni başka bir şeye yem et. Beslenme zincirinin bir parçası olmak istiyorum artık!

Bud: Baba, seninle konuşmam lâzım. Çok kötü bir şey yaptım!
Al: Biriyle evlenmedin değil mi?
Bud: Hayır baba, daha kötü bir şey.
Al: Sen öyle san.

Steve: Eyvah, karım beni öldürecek!
Al: Ya ben ne yapayım? Benim karım tarantula gibidir, öldürmeden önce çiftleşmek ister

8 kişi de demiş ki:

osuruktanteyyare dedi ki...

ay ne iyi oldu gece gece neşem geldi valla :D
bende bayılırım al bundye ve homera
babam zaten her haliyle homerın kopyası olduğu için çizgifilmi aramıyoruz pek :D

babegazelle dedi ki...

adam bunları sölüyo normal bi türk kadını olsa peg ne dion nan diyip terliği çıkarttığı gibi adamın alnının çatına kordu,ben peg'in umursamazlığına bayılıyorum

t.u.b.a dedi ki...

Peg 17 yıldır evliyiz artık arkadaş kalamaz mıyız? lafına bittim ben :D kimbilir adamın iç dünyası nasıl alt üst olmuş. ben hep diyorum evlilik kötü bişeydir :P

Güllerevurgunum dedi ki...

idealimde ki aile :)

CaRtMaNtR dedi ki...

Yazıdakilere ekleme yapmak gerekirse;

" Peg eğer huzur bulmamı istiyorsan çocukları evden gönder. Eğer gerçekten mutlu olmamı istiyorsan sende evden çık"

" Evlat kazananlara ne olur biliyor musun. Ayakkabı satıcısı olurlar".

Herhalde dünya diziler tarihinde en kendine has kişilerden biridir. Belki kendisi gibi unutulmaz bir karakter olarak Kaygısızlardan Kültiginde örnek olabilir. :D

Birde Bundy'nin başkanı olduğu No Ma'am vardırki oda unutulmaz bir oluşumdur.

osuruktanteyyare dedi ki...

pegde süper laflar sokuyo yaa
hatta kızla oğlanın bile atışmaları çok komik
ele kız tam salak :D

sLn dedi ki...

@ osuruktan teyyare
sürekli eğlence var evde desene :p

@ babegazelle
peggy o kadar lafı yedikten sonra hâlâ al'a honey diye hitap ediyor ya bi de uzata uzata "aaaaaaaaaal" diyor ya bayılıyorum yaa :D

@ t.u.b.a.

evlilik herkes için kötü olmayabilir ama peggy'le evli olmak sahiden zor olmalı, o adam bir kez yiyemedi karısının yaptığı yemeği be :D çünkü peg bir kez bile yemek yapmadı, sadece para istiyor :p tuhaf tuhaf şeylerle besleniyor zavallılar :D al'a üzülüyorum da aslında :D

@ güllere vurgunum
benden nefret eden bir adamla evli olmayı ben istemem şahsen :p

@cartmantr
" Peg eğer huzur bulmamı istiyorsan çocukları evden gönder. Eğer gerçekten mutlu olmamı istiyorsan sende evden çık"
hahaha seviyorum bu adamı ben :D

CaRtMaNtR dedi ki...

Asıl en bomba yorumlarından birini unutmuşum üstadın.

Peg: Al ne düşünüyorsun
Al: Peg ne düşündüğümü bilmeni isteseydim şu anda sana anlatıyor olurdum canım.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?