10 Kasım 2008 Pazartesi

Benim İstanbul'um (5)


Büyükada'da çekmiştim bu fotoğrafı, sebep tabi ki bayraklar :))

Birkaç gün ortalıkta olmayı düşünmüyorum. Dikkat edin kendinize...

6 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

sende dikkat et madem :))

pRncfRn dedi ki...

haha iyiymiş :)
nereye gidiyorsun ki öyle

sLn dedi ki...

bir yere gitmiyorum, burdayım ama birkaç gün yazmayacağım, vizeler falan var ders çalışırım belki. hem bu arada üstümdeki sinir-stresten de kurtulmuş olurum ve daha düzgün şeyler anlatırım döndüğümde...

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

slncim yeni bakıyorum yoktum malum mail to yazıma yazmışsın baktım yapmışsın işine yaradığına çook sevindim ayrıca bir FBli olarak da bu resmi çok sevdim hihi :)

pRncfRn dedi ki...

vudu kızıı yeter
gelesin hadi :p

Enrique dedi ki...

nice place

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?