7 Kasım 2008 Cuma

Demiştim ya seni uzaktan sevmek aşkların en güzeliydi diye

Normalde 1o Kasım'da başlaması gereken vizelerimiz 24 Kasım'a alınacaktı, hocalarımız yurtdışında olacakları için, o yüzden herşeyimizi ona göre ayarlamıştık. Vizeler başlamadan 4 gün önce rektörlükten "sınav tarihini değiştiremezsiniz" talimatı gelince vizeler yeniden 1o Kasıma alındı.

Sonra ne oldu?

Biz sınavları ikinci haftaya atacaklarını, bizim de ilk hafta herşeyi toparlayacağımızı düşünüyorduk. Sınavlara daha iki hafta olduğu için ne notları toplamıştık, ne de eksikleri kontrol etmiştik. Dün sınav takvimi açıklandı. (Ben bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum.) İkinci hafta sadece 1 sınavımız var, bütün sınavlar ilk hafta!
Hocalarımız gidecekleri için sınavlarını ilk haftaya almışlar. (tahminimiz bu yönde yani.)

Hocalar istedikleri gibi gidecekler.
Rektörlük 4 gün önce yolladığı haberle bütün planları altüst ederek ve bu bahsi geçen haberi sadece 4 gün önce yollayarak otoritesinin sağlamlığını ispatlamış oldu. Ha benim için kendilerinin otoritesi geçen gün karşısında malum hareketlerini yapan siyasi grubu (siyasi kelimesi doğru mu bilmiyorum ideoloji belki daha doğru tanımlar onları. ben henüz mevzularını çözemedim..) oturup izlerken sona ermişti ya, neyse! Eski rektörümüzün görevi sona erdiğinden beri bahsi geçen grup istediği gibi at koşturmaya başladı zaten okulda. Bilmem ki neden...

Neyse efendim, herkesin istediği oldu, her zamanki gibi olan da bize oldu! Teşekkürlerimi sunarım rektörlüğe ve yabancı diller eğtimi ana bilim dalındakilere. Hatta yapımda ve yayında emeği geçen herkese de sevgilerimi sunarım.
Bıktım lan sizden!

(Marmara'da okuma hâyâlleri kuran genç arkadaşlar, yalvarırım yakmayın kendinizi, Türkiye'de okul mu yok hem.)

8 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

ah be okuldaşım harbiden kötü olmuş bu durum. peki hep beraber bir şekilde karşı çıkma, değiştirme şansınız yok mu...

babegazelle dedi ki...

sadecemarmarada diil ki hepsinde böle inan anlattıklarının hepsini hacettepede yaşadım ben türk eğitim sistemi işte hehe

sLn dedi ki...

yabancı diller bölüm başkanı bizim hocamız ve erteleme çalışmasının temel sebebi onun gidecek olması. ona gidip kendisini şikayet edemeyiz tabi, laf anlatmaya çalışsak faydası olmaz, daha önce de denemiştik. rektörlük desen, öğrencilerin düşeceği zor durumu düşünseler zaten 4 gün önce vermezlerdi kararı :-/ kendini övmeyi sevdiği kadar icraatte bulunmayı da sevse zaten bizi bu duruma düşürmezdi kendisi. "kimi kime şikayet edeceksin" durumu yani :-/ hocaların sınavları okurken biraz daha insaflı olmalarını dilemekten başka yapacak bir şey kalmadı bize..

sLn dedi ki...

@ babegazelle
bu sene okulda son senem, beşinci yılım yani (1 yıl hazırlık, fakültede de 4. ve umarım son yılım.) tek bir güzelliğini görmedim bu okulun, düzenli olarak başımıza saçma sapan işler çıkarılır, sinir hastası olduk çıktık burda :-/ burda okuma hâyâli kuran herkesi önceden bir uyarmayı görevim olarak görmeye başladım, ben de zamanında ahh ne güzel okul burda okuyacağım kesilikle demiştim, dediğim gibi de olmuştu, gençler benim durumuma düşmesinler :D

Güllerevurgunum dedi ki...

hangi grup o yahu? Anlamadım :S

Valla üzüldüm sizin gibi Marmaralılar için. Hakkat çekilecek dert değil ama iyi tarafından bakıyorum hep. olsunda bitsin. Bitince haber ver "oldu da bitti maşallah" diyelim tüm sLn okurları olarak ;)

sLn dedi ki...

mezun olduktan sonra her yazımın sonuna "bu arada mezun oldum ben" yazmayı düşünüyorum :D hatta imza olarak kullanabilirim böyle bir cümleyi:
"o artık mezun ve çok mutlu"
:D

e.d dedi ki...

rektörün suçu kısmi sınırlar içinde olayın merkezini biliyoruz sln yapma n'olur? erkenden ortalığı ayağa kaldıran kim var bizim fakültede n'olur bir düşün...rektörü bizzat oturup dinleyen biri olarak söylüyorum bak :)

sLn dedi ki...

rektör konuşuyor eda, rektör sadece konuşuyor, icraat 0! eğer bize 4 gün önce sınavları erteledik deselerdi o kadar hazırlandık şimdi mi söylenir bu diyecektik. her şekilde kızmamız mümkündü bölüme yani. kızmak istedikten sonra...

tabi sen rektöre daha ılımlı baktığın için daha olumlu tarafından görmeye çalışıyorsun, ayrıca hüseyine karşı hissettiklerin de benden farklı.

ama ben rektörün hem söylediklerini okuyorum, hem yaptıklarını görüyorum, gerçekten zerre kadar iyi düşüncem yok ona karşı!

şu olayın dışında da geldiğinden beri gördüklerim midemi feci halde bulandırıyor.
ha bu sınav olayında iki tarafta da suç var, tek suçsuz olan biziz bu durumda ama zaten o konuda direkt rektöre sallamadım farkındaysan, kendisine salladığım konu çok farklı.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?