10 Kasım 2008 Pazartesi

derbi taraftarları

Herhangi bir konuyla ilgilenmiyorsam, ilgilenmiyorumdur.
Yarın birden ilgilenmeye başlar mıyım?
Mümkün tabi.
Ama bugün ilgilen yarın ilgilenme sonraki gün yeniden ilgilen gibi bir durum olur mu hiç?

Derbi günleri "derbi taraftarları" türüyor.
Normalde futbolun f'sinden anlamaz, sorsan takımından 3 tane futbolcu ismi söyleyemez, ama derbi günü iletiler hep futbolla ilgilidir, çünkü dönemin ilgi çeken konusu odur! ve ilgi çekmek birileri için hayattaki en önemli şeydir! (işin komik tarafı futbolu öyle küçümserler ki bunlar konuşurken... ama ilgi çekmek için her şey yapılır!)

Bir de laf sokmaya çalışan şekerler var. Gelip bana ya da başka birine söyleyemez söyleyeceğini, küçük beyniyle laf sokmaya çalışır. Çocuk işi efenim bunlar, geçiniz! Akıl yaşta değil başta ama di mi? Beden gelişiyor bazen ama akıl gelişemiyor..

Derbi günü taraftar olunmasın, aynı anda 3 takım tutan, x'i tutuyorum ama y'yi de seviyorum diyen, duruma göre takım değiştirenler futbol yorumu yapmasın, 1o sene önce duyduğunuz saçmalamalarla laf salatası yapmayı bırakın diye kampanya yapmak istiyorum!!!!

x takımlıyım ama sevgilim ısrar etti y'nin formasını giydim!
x takımlıyım ama bütün arkadaşlarım y'liydi ben de az daha y'li oluyordum.
x takımlıyım aman cnm nolucak y'nin marşını da söylerim.

Küçük beyninle ve futboldan zerre kadar anlamayan halinle laf sokmaya çalışıyorsun ya şekerim, ilgiyle izliyoruz komiksin komik!! Sahi kaç takım tutuyordun sen? Kaç futbolcu tanıyorsun?Kaç yılda bir takım değiştiriyorsun? Futbolla ilgilenmiyorsan nedir bu futbolu kullanarak ilgi çekme manyaklığı?! Sussana, otur yerinde, o küçük aklın kendine kalsın. Lazım olur ileride!!! Birine kızdıysan gitsene ona söyle, yemiyor da iletine mi yazabiliyorsun ancak. Hayır gelip "ne diyosun" desem "sana demiyorum ki" diyeceksin. Ah ben seni bilmez miyim komik şey?! Hem iletiye yazmak daha akıllıca di mi? insanların ilgisini çekmen gerek, normal hayatta ilgi çekemiyorsak msnde çekelim ama muhakkak çekelim!!! (ilgi çekmek için her yol mübah insanları vardır ya, bahsettiğim kişicikler onlardan işte.)

(aptal insanlara tahammülüm yok, çıkın hayatımdan!)

(yıllardır söylediğim bir şey var, evet "99'dan beri hep aynı" geyiği yapıyoruz ama yine de şu ligde rakipten saydığım tek takımdır galatasaray. ezeli rekabet denen bir şey varsa, durum her ne olursa olsun, "2 takım" arasında vardır bu ülkede.)


aaaaa 2 gerizekalı yüzünden gerildim gece gece!!!!!!!!!!!!

sinirlenmeyeceğim, sinirlenmeyeceğim, sinirlenmeyeceğim, kimseye sövmeyeceğim, aptalla aptal olmayacağım, hayır, hayır, hayır!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!