8 Kasım 2008 Cumartesi

Keyifliyim gerisi bahane!

Sevilen insanlarla keyifli saatler geçirmek ne güzel bir şey yau!

Çok sık yapabildiğimiz bir şey değil, sanırım uzun zamandır da bu kadar iyi hissetmemiştim kendimi..

Özlemişim çok!

Bazı insanları her gün görebilmeyi istiyorum, ama göremiyorum. Bazı insanları her gün muhakkak görüyorum, ama görmeyi istemiyorum. (zoraki selamlaşmalardan, sıkıcı muhabbetlerden sıkıldım!)

Şu an ciddi ciddi mutluyum ve tuhaf bir şekilde herşeyin bir gün istediğim gibi olacağına inanmaya başladım yine birkaç gündür. İnanmak bana güç veriyor onu iyi biliyorum.

Biraz da böyle olmaya çalışsak, bir sabah uyandığımda herşeyin çok güzel olacağına inanmaya devam etsem mesela ve bir gün gerçekten güzel olsa herşey.. Olur mu? Neden olmasın?

Canım arkadaşlarım, İstiklâl falan filan. Güzel be :)
Birazdan dersin başına oturup yine sevimsiz bir insan olacağım, o yüzden hemen içinde bulunduğum mutlu hali yazayım istedim.

Güzel olsun herşey bir gün...

(başlık Zardanadam'dan. şarkı "Mayıs")

4 kişi de demiş ki:

Simto ALEV dedi ki...

Her zaman mutlu olmanı diliyorum..

Yabani Kuzu dedi ki...

Güven umutlarına ve inan bi gün herşey güzel olacak tamda istediğin gibi...

diamandi dedi ki...

istiklalin bu halini özledim ya :(

sLn dedi ki...

@ simto alev
teşekkür ederim :)

@ yabani kuzu
olur birgün di mi yaa :))

@diamandi
bu halini hatırlamakta zorluk çekiyorum artık, çok alıştım sürekli karmakarışık oluşuna, sökülen taşlar, yolun yarısını kaplayan inşaatlar.. Bir ara kışın ortasında bütün taşları sökmüşlerdi de çamurlara bata çıka yürümek zorunda kalmıştık, iyi hatırlıyorum..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?