2 Kasım 2008 Pazar

Robert'ım geliyor yine..

Dün, gece haberlerini izlerken bir haber ciddi ciddi heyecanlanmama sebep oldu.
Nedir bu haber?

Angels and Demons'un resmi trailer'ı!!!
Ciddi ciddi heyecanlandım, görmeliydiniz halimi :)

buradan izleyebilirsiniz siz de:



tunnel'den girecek olanlar için:
http://www.youtube.com/watch?v=jbK-r651sNI

Okuduğunuz bir kitabın filmini izlediğinizde çok büyük olasılıkla hâyâl kırıklığına uğrarsınız, sebepler az çok bellidir. Da Vinci Code'dan sonra kitabı okumayanların "uyarlamaları güzel yapamıyorlar" cümlelerine ağzımı bırakıp muhtelif yerlerimle gülmüştüm. Eleştirmeseniz çatlarsınız di mi! Okumadığı kitap hakkında yorum yapabilen insanlara hayranım! Muhteşemsiniz canlarım!

Kitapta geçen bir çok ayrıntı filme öyle güzel yerleştirilmişti ki... ama sanıyorum kitabı okuyanların bile pek çoğu dikkat etmedi. Kitapta anlatılan her ayrıntıyı ince ince işlerlerse 1 hafta boyunca film izleriz efendim. Bazen arka planda gözüktü ayrıntılar, bazen küçük göndermeler yapıldı onlara. Ama bakmak ve görmek farklı şeyler elbet.

Her neyse. Çok uzun zamandır en büyük heyecanla beklediğim film kesinlikle Angels and Demons'tu. Okurken kafamda çizdiğim Robert Langdon tipini (ki aşığım kendisine. en büyük kahramanlarımdandır.) Tom Hanks'i görünce bir kenara attım ve unuttum. Yapılabilecek en güzel tercihti bana göre Tom Hanks! Tom Hanks'i Robert Langdon rolünde izleyince bir daha aşık oldum simgebilim profesörüme :)

Tabi bütün tercihler aynı derecede başarılı değildi Da Vinci Code'da. Tom Hanks nasıl başarılı bir tercihse Audrey Tautou da o kadar kötü bir tercihti benim için. Gizem peşinde koşan baba-kız görüntüsü verilmişti. Zaten oyunculuğunu izlemekten de pek keyif almam kendisinin. İlla bir Fransız oynayacaksa o rolü (ki mantıklı olan oydu) bir Sophie Marceau vardı adaylar arasında. Kitapta profesörün peşinden oraya buraya koşturan çekici bir kadın vardı, ergenlikten yeni çıkmış, Robert'ın kızı yaşında bir karekter değil. Tam olarak bunun için Sophie Marceau seçilmeliydi. Haa filmde Robert Langdon varken benim gözüm başka bir şey görür mü?
Hayır görmez.
Olan oldu hem, aklıma geldikçe kızıyorum ama olsun.

Da Vinci Code'un Sophie'sinden çok Angels and Demons'un Vittoira'sını merak etmekteydim zaten ben. Sonuç beni mutlu etti mi? Google'dan fotoğraflarına bakıyorum da, etmedi...
Umarım filmde değişik hallere sokarlar ablamızı da bizim Vittoria'mıza benzer!
Buyrun efendim Vittoria'mız:

Yaş olarak tam hâyâl ettiğim yaşlarda, daha doğrusu kitapta anlatılan yaşlarda :) O sebeple bu noktada bir problemimiz yok. Yaş dışındaki hiçbir konuda yorum yapmak istemiyorum şu an için. Koca bir hâyâl kırıklığı daha mı geliyor ne... Atletik vücutlu bir kızımız vardı bizim? Zayıf olmakla atletik olmak farklı şeyler. Baktığım bütün fotoğraflarında sadece zayıf bir abla görüyorum. Bir de kendisine bakınca Vincent Cassel'in kadın versiyonunu görür gibi oluyorum nedense :s Bakışlarda bir benzerlik var sanırım. Neyse işte, benim hâyâlimdeki Vittoria'nın yanından bile geçemez bu abla kişisi. Umarım filmde beni yanıltır.

Ablamız kimdir diye merak edenler için bilgi de vereyim hemen.
İsmi Ayelet Zurer, İsrailli, 1969 doğumlu. Yakın zamanda ülkemizde de gösterimde olan Vantage Point'te oynamış. Munich'te izlemişiz kendisini ama ben hatırlamıyorum. Dikkatimi çekmemiş demek ki. Onun dışında da kendi ülkesinin yapımlarında oynamış, denk gelmiş olmadığıma eminim.

15 Mayıs 2009 gösterim tarihi. Da vinci Code gibi bunun da aynı gün gösterime gireceğini umuyorum.

Kitabı okuyanlar bilir, Angels and Demons Da Vinci Code'dan öncesini anlatır, acaba Da Vinci'den sonrasıymış izlenimi mi yaratmaya çalışacaklar yoksa dağınık mı bırakacaklar o konuyu, onu merak ediyorum.

Elimden bırakamadan okuduğum kitabın filminin her saniyesini de heyecanla izleyeceğimden eminim. Da vinci Code'dan biliyorum ;) Ayrıca Dan Brown kitapları içinde benim favorimdir kesinlikle Melekler ve Şeytanlar... Yönetmene diyorum ki yani, abicim, Roncuğum, ne kadar kötü bir film yaparsan yap, kesin izleyecekler arasındayım. Ha bunun seninle ilgisi yok, uyarlamasını yaptığın kitapla ilgili tamamen :) Hadi canım, güzel işler bekliyorum senden :p

3 kişi de demiş ki:

Karikatür Resimleri dedi ki...

Öyhk.! Bana daha çok erkekimsi (O ne demekse artık) geldi Vittoria Ablamız :Pp

osuruktanteyyare dedi ki...

ayy çok merak ettim filmi
kesinlikle serinin en güzel kitabıydı
çok varmış ama gösterimine :/

babegazelle dedi ki...

4 göz ilen bekliorum,hakikaten serini en güzeli okuyamanlar okusun kayıp wallaha kayıp

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?