9 Kasım 2008 Pazar

Rüyalar gerçek olsa...


Sevimli şeyler düşünerek uyuduğumda sevimli rüyalar görüyorum ve sabah güzel bir şekilde uyanıyorum :)
Normalde sınav dönemleri kabus üstüne kabus görürüm ama herhalde dünkü pozitif halimin etkisiydi sabah sabah keyifle uyanmak.

Tam şu an oturduğum yerde komik bir diyaloğa girdik önce, sonra gemiye bindik çok çok uzak yerlere gittik. Rüya boyunca yüzümüzde gülümsemeyle dolaştık, aynı gülümsemeyle uyandım:)

Zaman zaman kendime bile itiraf edemesem de, öldürmediğim umutlarım hâlâ var bir yerlerde...

5 kişi de demiş ki:

cesetizleri dedi ki...

ne güzel darısı benim başıma..

magnum opus dedi ki...

hepimizin öldürmediği umutları bir yerde vardır ama bir türlü bulamıyoruz. acayip kovalıyorum ama bir türlü bulamıyorum.

şeker pasta dedi ki...

Hergün yeni umutlar yeşertmeli insan...
Sevgiyle kalın...

pRncfRn dedi ki...

Evet evet, hep böyle olmalı!
Umut yok olmamalı ki!

babegazelle dedi ki...

ben benim kediye yedirir zıçtırrım onnarı ii paraymış haaa üreticiliğe talibim kehkehkeh:)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?