18 Kasım 2008 Salı

Tekrar...


Korkuyorum insanlardan bak yine. Olan bitene anlam veremiyorum. Çok güvenmeyeceksin kimseye demişti zamanında biri..

Alakasız insanlar abuk sabuk şekillerde üzerine alınıyor yazdıklarımı, farkındayım. Ama sana yazıyorum ben, sadece sana!

Bak nefret ettim yine bütün olandan bitenden!
"Başka kimse anlamıyor" demeyi istedim, olana bitene sinirlendiğim için ortalığı yıktığımı, ağlayıp zırladığımı sanırken baktım konu sen olmuşsun yine..

Çok fazla önemseyemiyorum artık insanları biliyor musun..
Zorlamıyorum da kendimi.

Yanlış insanlar için mücadele etmeye dalıp seni geride bırakmaktan korktum sanki.. Sen daha önemliyken niye boş şeyler peşindeyim ki hem? Bir an ne yapıyorum dedim, sonra baktım ki her şey apayrı yerlerdeymiş zaten.

Gelip anlatmak istedim uzun uzun. Yapamadım.. Ama anladın biliyorum!

"as time goes by" çalıyor 3 gündür kafamın içinde. Bittikçe "play it once Sam, for old times' sake" diyorum Ilsa gibi, bir daha başlıyoruz.

Şunları yazarken de aynı sesleri duyuyorum beynimde... Bir de dışarıdan gelen yağmur sesi var işte...

Biraz yağmur, biraz "as time goes by", biraz ben, biraz sen...
Düzelttiğimi sandığım ve daha doğrusu umduğum yamukluklar, yamuk olduğunu bunca zaman göremediklerim falan filan..
Bir de kahve iyi giderdi şimdi ama geçen hafta kahve yüzünden yaşadıklarımdan sonra bir süre kahveden uzak durmaya karar verdim, onun yerine yeşil çay eşlik ediyor yazarken bana.
Biliyorum kahvenin yerini tutmuyor ama...

Öyle işte ya...
Play it, Sam. play as time goes by...

not1: Tekrar çal Sam ve Casablanca üzerine uzun bir yazı yazmayı istiyorum bu ara ama psikolojim henüz müsait değil. Saçma sapan şeyler var beynimde...

not2: "nefret ettim bütün olandan bitenden" second'dan bir cümle.

4 kişi de demiş ki:

pRncfRn dedi ki...

İnsanları daha az ciddiye almamız gerek evet, giderek daha az.

Ukturk dedi ki...

Bence fazla kasmamak lazım..Herşeyi önemsememek en iyisi yoksa hasta oluyor insan herşeyi kafaya takınca.:D

sLn dedi ki...

@ prncfrn
maalesef öyle :-/

@ ukturk
her şeyi de boşveremeyiz tabi ama bazı şeyler var ki gerçekten hiiiiç önem vermemek gerekiyormuş ;)

CaRtMaNtR dedi ki...

Yanlız olmayı kabullenen insan bu hoşlanmadığı çevrelerden uzakalaşabiliyor azda olsa

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?