8 Kasım 2008 Cumartesi

Öyle bir şey işte

Umursamıyormuşum gibi kendimi kandırmaya çalışıyor da olsam içten içe uyuz oluyorum şu an. Halbuki sahiden umursanacak bir şey değil. Ama ı ıh, yapamıyorum.

Böyle olmalı da zaten sanırım. Eğer şu küçücük şeyleri bile bu kadar büyütmeseydim ne farkı kalırdı ki başka şeylerden?

Uffff, en nefret ettiğim şeyi yapıyorum.
Bilmece gibi konuşmayı sevmiyorum. Konuşanı da sevmiyorum.

Ne dediği anlaşılmasın diye saçma sapan anlatımlara giren, aklınca edebiyat parçaladığını sanan aslında Türkçede olmayan tuhaf eklerle tuhaf kelimeler uyduran blog sahipleri var mesela, babamın oğlu olsa kaçarım ben ondan. Okumuyorum.

Samimi olsun, ama cümleleri "Ali ata bak" seviyesinde olsun, sorun değil. Yok yau biraz daha iyi olsun, o kadar da değil. Aslında feci şekilciyim bu konuda, ama şimdi süslü cümle kuracağım derken hiçbir anlama gelemeyen, yazan kişi dışında kimsenin ne dediğini anlamadığı şahsiyetleri kötüleyeceğim ya, diğerlerini savunuyorum. İnsanoğlu böyle bir varlık işte!

Side order of life'ı izledim, az önce bitti. Sardı bu dizi beni. Minik benzerlikler yakalayıp acaba ileride Jenny gibi mi olacağım diye düşünüyorum ara sıra :-/ Ama sonra bakıyorum da, yok bee benzerlik falan yok!

Derginin editörü olduğunu sandığım adam pek hoş, maşallah. (hah, çelişkiye geeeel.)

Şahane cümleler kurdular, aklımda tutmaya çalışmıştım, bir tek "hiçbir şey geri dönüşsüz değildir"i hatırlıyorum şu an, bir ara imdb'ye danışırım, hatırlatır o bana unuttuklarımı.

Kendimi çok tuhaf hissediyorum şu an, şeytan söyle söyleyeceklerini, kapat telefonu msni, cevap falan da bekleme diyor. Ama o şeytan söylemem gerekenler konusunda beni ne yazık ki aydınlatmıyor...

Bu da böyle olsun.

5 kişi de demiş ki:

pRncfRn dedi ki...

Hay Allah bak takiptesin ama yorumda yoksun, bana mı taş attın acaba :ppp
Cidden ben de sinir oluyorum bazılarına, samimi olsalar da bu kadar samimiyet olmaz diyorum artık yakında tuvalette nasıl s*çtıklarını yazacaklar çok afedersin. Ben de okumuyorum artık, her konu gibi bunun da b*kunu çıkardık.

Ayrıca kendini suçlama lütfen, ele hiçbir şey geçmiyor.

sLn dedi ki...

yorum özürlüsüyüm biraz herhalde ben :D
bloggerım bloggersın blogger yazına yorum yazmayı çok istedim geçen gün ama baktım ben görene kadar yorumlara kapanmış :D bu çakma edebiyatçılar ve gizemli kişiliklerin yanı sıra durmadan bir şeyler uyduranlar ve aldığı her nefesi anlatanlara da kılım, zaten genel olarak da kıl bir insanım ben :D

pRncfRn dedi ki...

Yok yok ben de çok kılım, çok sevdim seni :D

sLn dedi ki...

kıl insan olmayı seviyoruz di mi :D

pRncfRn dedi ki...

Yaşasın kıl! :DD

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?