23 Kasım 2008 Pazar

Lost'a doğru

Yeni bir Lost videosu geldi abc'den. Kızmıştım bu kadar uzun ara verilmesine, ilgilenmeyecektim başlayana kadar güya ama yine aklım fikrim orda tabii :p Videoda şahane şeyler var :-/ pfffff başla artık!



Bu da 5.sezona aitmiş, ama kesin olmama ihtimali de var :) Çok büyük olduğu için açık koymuyorum fotoğrafı. Buyrun bakın:
http://img237.imageshack.us/img237/6435/resim001iu4.jpg

Videoları izlerken özlediğimi fark ediyorum, tuhaf di mi? Dizi özlenir mi bee! Özleniyor işte :(
Ben galiba yeniden başlayacağım izlemeye, 5.sezon başlamadan :-/ Vakit bol, uğraşacak daha önemli bir iş yok. (okul mu, o da ne?) Hem bu ara yine feci şekilde ihtiyaç duyuyorum kafa dağıtmaya. Yok, yok olanlar zerre kadar umrumda değil bu sefer! Geçti bitti, doğru zamanda uyanıldı ve hepimiz bir aradayız. Daha ne derdim olsun ki? Daha önemli sıkıntılarım var... Lost'a başlamama da aynı şey sebep olmuştu zaten.
Offfff.
Sustum.
Özledim bee.
Hadi artık!
Hadi...

15 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

o kadar uzun ara verdiler ki, "oturup baştan izleme" konusunda sana hak vermemek elde değil (: ne kaldı şurada 21 Ocak'a.. az daha sabır (:

bir de kafa dağıtmak için Lost'u tercih etme bence.. daha çok kafa yorduruyor bu dizi adama.. blacksmoke neydi, o niye öyle oldu, bu nereden çıktı şimdi vs. (:

sLn dedi ki...

o yüzden seviyorum zaten :) düşünecek o kadar çok şey var ki dizide, onları düşünmekten başka şeylere zaman kalmıyor :) istediğim de tam olarak bu :)

laststation dedi ki...

tabularimi yikip, dizi izlememe neden olan muhtesem sey. o dizi degil, diziden de ote. diziler ustu:)) ozlemle bekliyoruz...

pRncfRn dedi ki...

Yav bi türlü sevemedim gitti şu diziyi.

Doğuş87 dedi ki...

Dizilerden nefret ediyorum ama bu dizi sinema gibi bir şey bağımlılık yapıyor.Beklemekle geçen şu günlerimizin içine lostu da eklemesek nasıl geçer günler.Bu konuyu açmakla çok iyi yapmışsın.

NaturelGS dedi ki...

Bir de şu var http://ajiraairways.com/

babegazelle dedi ki...

ya off manyak gibi eski bölümleri izliorum ben deee hadi artık hadiiii jaaack sawyerrr gelin yavrum gözümüz gönlümüz bayram etsin eheuhe

sRkn dedi ki...

lost tan bir sezon sonra yayınlanmaya başlayan prison break in 4. sezonu bitmek üzere lost hala 5. sezonu açmadı.
aslında çok sinirleniyorum bu lost un yapımcılarına ama bağlamışlar bir kere milyonlarca insanı.
elimiz mahkum bekliyoruz :(

sLn dedi ki...

benimki hastalık boyutuna geldi artık, 3 sene ara veriyoruz deseler yine oturup beklerim herhalde. sinirlenip izlemeyi bırakanlar var ya hani, herhangi bir diziye onu yapabilirim ama Lost'a asla :s gerçi Lost'u uzun aralar verdiği için kızıp bırakanı görmedim hiç :D onlar da diğer dizileri bırakıyorlar :))

talento dedi ki...

yeniden başlıycaksan 2. sezonu öneririm. bikaç gün önce tekrardan başladım; ambar yeni bulunmuş, desmond yeni dahil olmuş. hey ki hey...

Üfürükten Prenses dedi ki...

ben unutuyorum :P
aslında hafızamda iyidir ama sanırım konu çok içiçe.. 3. sezondayım hala eskileri tekrar izleyesim var:P
ben unutmadan hafızamı zorlaya zorlaya 4. sezonu bitire kadar 5. sezon ancak biter zaten :P

sLn dedi ki...

@ talento
başlamam gerek, olmuyor böyle :-/

@üfürükten prenses
derinlerini kurcaladıkça konu daha da çok karışıyor, düzenli aralıklarla tekrar edilmezse unutulması normal bence :p

Velvet Vamp dedi ki...

ben çok beğendiğim bi filmi bile özlüyorum .. ama böyle aşırı aşırı çok beğenmem gerek (: hani filme aşık olmak benimkisi sanırım .. bitince üzülüyorum mesela ;
"niye bitti lan? off , tadı damağımda kaldı! daha uzatabilirlerdi , uyuz oldum bak şimdi" diye de söyleniyorum (:
öyle garip.

e Lost da özlenmeyecek bi dizi değil ki .. oturup bütün günlerimi bölümleri izleyerek geçirdiğimi hatırlıyorum !

yapacak işim yokkendi ve uyandığımda "aha Lost'un 3. sezon cd'sini nereye koydum? bulayım da izleyeyim .. ahah , önce bi kahve yapayım .. aman salla , hemen izleyeyim .. yok yok kahvemi alıp izlesem daha iyi ! lan bu 2. sezon , 3. sezon nerde? anam , su kaynadı ." diye aptal gibi kendi kendime konuştuğum zamanları da hatırlıyorum :D
yalnız başımaydım günlerce ve Lost izledim .. aslına bakarsan , çok da eğlenceli geçiyordu =)

uzun lafın kısası ; bu dizi özlenir =)

sLn dedi ki...

arka arkaya 8 bölüm falan izlediğimiz oluyordu hiç başından kalkmadan :) lost dizi falan değil, ismini koyamadığım bir şey. tamamen bitince ne yapacağız diye kara kara düşünüyorum :P herhalde 3 ayda bir başa dönüp tekrar izlerim 6 sezonu :D

Velvet Vamp dedi ki...

Biterse , Allah'ın emri zaten sLn .. bol bol tekrar yapacağız artık :D

o yüzden slogan ;

"Loooost hiiiç bitmesiiiiiiin"

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?