29 Aralık 2008 Pazartesi

Acaba ben görür müyüm???


sRkncım görüp göremeyeceğini merak ettiği şeyleri yazmış, mime çevirmek ve çevirmemek arasında da tereddütte kalmış, ben hemen çeviriyorum :p

sRkn'ın yazısı burada: http://srknnn.blogspot.com/2008/12/ben-grr-mym.html

Bunlar da benim görüp göremeyeceğimi merak ettiklerimden yazabildiklerim:

*Lost'un finalini

*Dan Brown'un Süleyman'ın Anahtarı'nı yayınladığını

*"Hayat ne güzel bee" dediğim günü

*Çocuk, çocuk, çocuk, çocuk:))

*Serkan'ın çocuklarının bana hala dediğini :p

*Heroes'un yeniden güzel bir dizi olduğunu, artık saçmalamayı bıraktıklarını

*Matematik, muhasebeye giriş, kambriyo uygulamaları, gümrük işlemlerinin muhasebeleştirilmesi gibi derslerden geçtiğim günü... (henüz sınavlarına girmedim, belki geçerim be.)

*"Ohh be hiçbir şey korktuğum gibi olmadı" dediğim günü...

*Kimseye açıklama yapmak zorunda olmadan konsere, maça gidebileceğim günü

*Johnny Depp'i :))

*"Yaa ben bu insanları seviyorum bee" dediğim sevgili dostlarımla (ki onlar kendilerini bilirler) sınavlar, işler ıdılar vıdılar olmadan rahat rahat her istediğimde görüşebildiğim günü

*Şahane fransızca konuştuğumu :p

*PVH'nin Fenerbahçeme teknik direktör olduğunu

*İnsanların benden abuk sabuk şeyler beklemedikleri günü

*"O kadar işkence çektik, hiç bitmeyecek sandık ama bitti bee" dediğimiz günü (okul)

*Büyüdüğümü 8-)

*Penceremin kenarındaki koltuğuma (şu an hayal ettiğim şekilde bir koltuğum yok ama bir gün olursa) oturup, huzurla çayımı içip kitabımı okuyabildiğim günü (bitki çayı ama ne çayı olduğuna karar vermedim henüz :) ya da verdim :) )

*Kimsenin birbirini yanlış anlamadığı, küçük hesaplar peşinde koşmadığı bir zamanı

*Geç olmadan aklımızın başımıza geldiğini

falan filan...

Görüp göremeyeceğimi merak etmekteyim ben.

Mim gitsin gitsin kime gitsin...






Besimi'ye
gitsin, istemeyen yazmayabilir her zamanki gibi :)


10 kişi de demiş ki:

Besimi dedi ki...

alacağın olsun sLn ;-)

Yabani Kuzu dedi ki...

inş görürsün canım seninle bir bizde görürüz:) Mimini gayet şık bir şekildealdık en kısa zamanda cvplayacagız kuzu ve serzeniş olarank tşkler :)

babegazelle dedi ki...

haha lostun sonu görcez ya merak etme 2010 final işte ölmez sağ kalırsak görürüz :)

t.u.b.a dedi ki...

ah ah johnny depp'i görebilmek içimde hep bi uktedir :p
hadi bi şekilde gördüm diyelim; acaba o da beni görebilecek mi, işte bütün mesele bu :D

sRkn dedi ki...

*Kimseye açıklama yapmak zorunda olmadan konsere, maça gidebileceğim günü

ben bunu nasıl unutmuşum yau 8-)

şirinem dedi ki...

:)) tüm kalbimle görmek istediklerini görmeni dilerim benimde var böyle görmek istediklerim inşallah kısmet olur canım başarılarrr yazın çok güzzel zevkle okudum

sLn dedi ki...

@ Besimi
:)))

@ yabani kuzu
Hepimiz görürüz inşallah cnm görmek istediğimiz günleri :)

@ Babegazelle
Lost'un sonunu görmeden ölürsem gözüm açık gidecek :D

@ t.u.b.a
bir gün görürüz belki ya :) Şöyle bir canlı canlı göreyim başka bir şey istemiyorum, o görmese de olur :)

@ sRkn
nasıl unutursun yau 8-)

@ şirinem
inş hepimiz görürüz cnm :)

melankolikdeli dedi ki...

Johnny Depp'i görüp ne yapacaksınız yahu :p

CaRtMaNtR dedi ki...

Yine güzel pas oldu mim için teşekkürler :D

sLn dedi ki...

@melankolik deli
bir şey yapmayacağım :) canlı canlı görmek istiyorum o güzelliği sadece :p

@cartmantr
alışkanlık yaptı, ne gelse paslıyorum :p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?