19 Aralık 2008 Cuma

Dertli ediyor insanı, dertli...

Dışarıdan yağmur sesi geliyor, içinde yağmur geçen şarkılar dolaşıyor aklımda...
Kendimi kötü hissettiğim zamanlarda yağmuru daha fazla seviyorum! Umut veriyor sanki, biraz güç, biraz cesaret...

Masamın üzerinde sözlükler, kitaplar, fotokopiler var bolca. Yarın akşam Edalarda toplanacağız ortaya yeni bir sunum çıkarabilmek için. Şu an da onun hazırlığıyla uğraşıyorum zaten...

Muffin yaptım giderken götürmek için :) Eve gelecekleri zaman 3 gün önceden başlıyorum neler pişirsem diye düşünmeye, ileride feci bir ev hanımı olabilir benden :D

Annem mutfaktan ilk tepsi pişti gel ikinciyi at diye seslendiğinde ben Elif'e "tamam cnm, getireceğim zaten" diye mesaj atıyordum. Annem seslenince anneme "tamam cnm getireceğim" dedim. Duymadı. İyi ki duymadı, ne gerek var.

Bir de şiir takılıyor aklıma bu günlerde yine demiştim ya, bugün sabahtan beri aynı şiiri okuyorum içimden...

İçkiye benzer bir şey var bu havalarda
Kötü ediyor insanı kötü.
Hele bir de hasretlik oldu mu serde,
Sevdiğin başka yerde,
Sen başka yerde,
Dertli ediyor insanı, dertli.

İçkiye benzer bir şey var bu havalarda
Sarhoş ediyor insanı, sarhoş.

(Orhan Veli)

Bugün bu şiirin peşime takılmasının bir anlamı yoktu, yağmurla birlikte anlam kazandı...

Kötü ediyor beni yağmurlu havalar, serde hasretlik de var ya, dertli ediyor, sarhoş ediyor...

Bir hava insanı nasıl hem mutlu hem kötü eder, hem içini umutla doldurur hem dertli eder diye sormayın. Cevapsız sorularımdan biriyle karşı karşıyasınız :)

5 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

"Beni bu güzel havalar mahvetti." (:

Bu arada kırmızıağaçtamavielma günün blogu seçilmiş. Buradan tebrik edeyim (:

sLn dedi ki...

haber vermesen hiç haberim olmayacak valla :)) teşekkür ederiz :))

e.d dedi ki...

bizde toplanmak. yemek yemek yemek yemek yemek aaaa sunummm...yemek yemek yemek yine yemek...aaaa sunummm :) gülme!!

aysema dedi ki...

Şiir hem yazıya hem de yağmur'a çok yakışmış...

sLn dedi ki...

@ e.d.
sizde toplanmak, yemek, yemek, yemek, sunum, bir daha yemek, yemek, yemek, kahve, çay, cola, yemek, yemek, yemek, rüya, rüya, rüya, rüya... :)

@ aysema
teşekkür ederim yorumun için :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?