10 Aralık 2008 Çarşamba

Emin misin?

Bir bak etrafına!
Her gün gördüğün sahte yüzlere, mutluymuş gibi yapan ama kendi dünyalarında yapayalnız olan bütün o yalancılara baksana bir kez. "Her şey güzel olacak" diyerek seni de aralarına katmak için her şeyi yapan o sahte dostlara. Hayatını mahvettiğini görmekten gizliden gizliye keyif alan o insanlara bak.

Sen seçmiştin di mi orada olmayı, ait olduğun yer orası sanmıştın. Kendileri mutsuzken senin mutlu olmana dayanamadıkları için seni de aralarına almaya çalıştıklarını görmek istememiştin di mi? Bambaşka bir karakter çizmişlerdi sana, korkak, ödlek, beceriksiz adamın teki! Korkuyorlardı aslında öyle olmadığnı bir gün fark edersin diye. Bunun içindi bütün yalanlar! Bunun için yönlendirmeye çalışmışlardı seni...

Ve sen gittin yanlarına. Baksana etrafına bir... Bu insanlar mıydı, bu sahte insanlar mıydı yanıbaşında olmasını istediklerin?

Seni de mahvolmuş hayatlarının bir parçası yapmalarını "arkadaşlık" olarak göstermeye çalışmışlardı değil mi? Sen de bunlara inanmıştın değil mi? Bu muydu gerçekten arkadaş olmak peki?!

Hayatını düzeltme, yok et parçala bütün güzel şeyleri der miydi bir insan sahiden arkadaşına? Ah, böyle demezdi elbet di mi? "Ben senin iyiliğin için söylüyorum, bu böyle olmaz, gel sen de yanımıza"

"bunlar senin arkadaşların
ama gerçekten arkadaşlar mı?
seni benim sevdiğim kadar seviyorlar mı?
olmak istediğin yerin burası olduğuna emin misin?
..."

Böyle bir hayatı yaşamayı sen de istemedin ki...
Şimdi sana bakıp sahte üzüntüler uyduruyorlar mı? Kendilerini kandıramazlar ama seni kandırmaya çalışıyorlar mı kurdukları içi boş üzüntü cümleleriyle?

Oturup şöyle bir etrafına baksana.. Çevrende ne var ne yok bir anlatsana bana... Ama önce çevrende olmasını istediklerin neler, onları bir anlat.
Bakalım ne kadarı kalmış yanında, ne kadarıysa çooook uzaklarda...

"Gözyaşlarımın seni kandırmasına izin verme
ağlamamış olmayı dilerdim
ama son günlerde gözyaşları benim bir parçam gibi oldular..."

Adamın biri demişti ya zamanında: "ben iyiyim, ağladığıma bakma"... (12 sene bir anda yok sayılamıyor tabi...)

Bak bakalım etrafına, sahiden orası mı olmak istediğin yer, sahiden onlar mı birlikte olmak istediğin insanlar?
Kendini kandırmaya devam etmek istersen sorun yok, sen bilirsin...

not1: willie nelson'ın "are you sure" şarkısını hatırlarsınız belki Lost'un ilk sezonundan. sabah sabah dilime takıldı, nasıl yaptı bilmiyorum ama yazı yazmaya zorladı. İşin tuhaf tarafı yazmayı umduğum yazı bu değildi, ben başladım, yazı sonra kendi kendini yazdı sanki. Tırnak içindeki kısımları tamamen şarkıdan aldı, birebir. Diğer kısımların bazı yerlerini şarkı verdi, bazı yerleri yazı kendisi yazdı. 3oo civarı yazı yazmış olmalıyım bu bloga şu zamana kadar, hiçbirinde böyle tuhaf bir his hatırlamıyorum...

not2:Bu yazı kimseye yazılmadı, benim yazmayı istediğim yazı olsaydı birilerine yazılacaktı ama bu haliyle kimseye yazılmış değil, belki de herkese yazılmıştır bilmiyorum.

not3: bu da şarkı: Are You Sure - Willie Nelson

1 kişi de demiş ki:

ღ.♥.ღ pinkzorro ღ.♥.ღ dedi ki...

gerçekten güzel şarkıymış..indirdim başa sarıp sarıp dinliyorum..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?