23 Aralık 2008 Salı

Yetişemiyorummm

İşim çok zamanım az olduğunda benden birkaç tane daha olmasını istiyorum!

Sadece konuşmayı ve kafamı karıştırmayı bilen birkaç sLn daha var tamam ama bana bir faydaları yok ki...

Birkaç tane daha olsa benden (dünya daha çekilmez olur farkındayım onun), iş bölümü yapsak da bir an önce bitse şu yapılacaklar :(((

5 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

benim blogta yorum yapan birkaç tane daha sLn olur (: çok bencilim kabul (:

bazen yetişemiyoruz hayatın hızına. 24 saati bile yetmiyor günün. hele öğrencilik döneminde zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım günler çok olmuştu. ama sonra gün geliyor 24 saat bol bile geliyor (:

sLn dedi ki...

Ben tek başıma da yeterince uzun ve çok yorum yazıyorum ya zaten :)

Gün biraz daha uzun olsa, en azından uyuyabilecek zamanım olsa daha mutlu olacağım sanırım :-/

melankolikdeli dedi ki...

tek kişilik dev ordu (:

serzeniş meraklısı dedi ki...

senden bi kaç tane daha olduğunda daha çok post giricekse, kabul ediyorum ben :D
senin adına süphaneke amin diyebilrm :)

sLn dedi ki...

Allah kabul etsin diyeyim o zaman ben de :)) :p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?