8 Aralık 2008 Pazartesi

iyi bayramlar!

Bayram gelmiş yine.
Aklımda anlatacak çok şey vardı ama bu ara yazarken çok çabuk sıkılıyorum, bilmem neden.
En sevdiğim tiyatro oyununu izledim bugün 3. kez, tek kelimeyle rüya gibiydi! Uzun uzun anlatmayı planlamıştım ama nedense yazı yazacak gücü bulamıyorum bugün kendimde..

İyi bayramlar şu satırları okuyan herkese.
Okumayanlara da tabi :)
Nasıl olmasını istiyorsanız öyle olsun her şey.
Nasıl olmasını istiyorsak öyle olsun!
Güzel olsun be..
Hakkımız var di mi güzel şeyler beklemeye?

Bayramınız mübarek olsun, bütün sevdikleriniz yanınızda olsun, her şey olmasını istediğiniz gibi olsun falan filan.

Sevgiler..

(kafam o kadar dağınık ki kırmızı ağaçtaki yazıma da aynı başlığı atmışım, farkında bile değilim. şimdi blogrollde görünce hatırladım. fark etseydim birini "bayramınız mübarek olsun" falan yapardım)

7 kişi de demiş ki:

pRncfRn dedi ki...

Teşekkürler efendim, sizin de:)

sLn dedi ki...

teşekkür ederiz biz de, sağ olun, var olun, eksik olmayın falan :))

Amenhotep dedi ki...

hey al benden de o kadar... seninde bayramın kutlu olsun. küs olduğun sevdiklerinle barışma fırsatını tekrar düşün ben olsam kaçırmazdım(ki öyle yapacağım) o kadar tembellik çökmüş durumdaki üzerime acaba senin güzel bayram postunu buna alet etsemmi :P iyi bayramlar tekrar

Üfürükten Prenses dedi ki...

iyi bayramlar,bir de buradan kutlayayım dedim :)

sLn dedi ki...

@ Amenhotep
küs olduklarımla barışmaktan çok küs olmadıklarımla ilgili istekler var kafamda aslına bakarsan, karışık bir durum benimki =) sana da iyi bayramlar =)

@üfürükten prenses
sağol cnm :) dilediğimiz gibi keyifli bir bayram geçiririz umarım, güzellikler getirsin bu bayram :)

AbRaXaS : Derman Akşit dedi ki...

iyi bayramlar canım :)

sLn dedi ki...

sağol cnm sana da :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?