11 Aralık 2008 Perşembe

Şizofrenik Zırvalar IV


(geldi yine, bu defa o konuştu, ben sadece dinledim...)

Ben yapabileceğim her şeyi yaptım diyorsun ya hani, sahi ne kadar inanıyorsun buna sen?
Hiç!
İnanmadığın bir şeyi söylemek seni rahatlatıyor mu peki? Nereye kadar kandırabileceksin kendini? Ne zaman uyanacaksın?

Ya hiç olmazsa o olmasını çok istediklerin? Ya hiç gelmezse her an yanında görmeyi istediğin?

Bilgisayar başına oturup anlatmak sahiden "yapabileceğin her şey" mi?
Oturup yazdığında her şeyi yapmış mı oluyorsun yani?

Bak bir etrafına!
Etrafındakilerin kaç tanesi sahiden yanında görmeyi istediğin insanlar?
Nerede o en çok sevilen?
Hı?
Sana soruyorum, cevap versene!

Bak suruyorsun yine... Aslında herkesten iyi biliyorsun her şeyin cevabını di mi? "Ben elimden geleni yapıyorum" derken kendini kandırdığını... İnsanlara mutluymuş numarası yaptığını...

Evet haklısın birilerine artık hiçbir şey anlatmamakta, birilerine anlatmıyorsun, birilerine anlatamıyorsun...

Sahi ne kadar devam edecek bu? Daha ne kadar devam edeceğiz bazı şeyleri sadece ikimiz bilmeye?
Ne zaman bitireceksin kendine yaptığın bu işkenceyi?

Hadi cevap versene!

3 kişi de demiş ki:

enerjivodka dedi ki...

çok sert :I

Güllerevurgunum dedi ki...

cevap veriyorum:

! ? :S

melankolikdeli dedi ki...

"aynalar yalan söylemez"

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?