28 Aralık 2008 Pazar

Kime aşık olurmuşum ben?

Mim gelmiş yine kapıma...

Prncfrn mimlemiş bu kez, test çözüp sonucunu buraya yazacakmışız. Hemen ilgilenelim o vakit...

Testimiz şurada. Ben de mimi dağıtacağım ya, "ee test nerede" demeyin sonra :p

Bakalım bakalım kimlere aşık oluyormuşum ben..

Çocuk Ruhlu

Yaşınız kaç olursa olsun siz kırılgan ve hassas bir çocuk ruhu taşıyorsunuz. İncinmekten ve kırılmaktan bu kadar çok korktuğunuz için sizi koruyabileceğini düşündüğünüz kişilere aşık oluyorsunuz. Örneğin karşı cinsten birisi bir şekilde sizin bir derdinize çare bulsa, size bir konuda yardım etse, o kişi sizin gözünüzde çok daha çekici biri haline geliyor. Karşınızdakinden hassasiyet beklediğiniz kadar siz de çok özenli davranıyorsunuz. Sizin bu özeninizi ve ince ruhunuzu anlayan biri karşınıza çıktığında mutluluk sizin için kaçınılmaz olacak.Demiş...Diğerleri belki daha uygun olabilir bilemem ama bu da bir derecede bana uygun sayılır. "Huzur" ve "birlikteyken kendini güvende hissetme" gibi şeylere önem verdiğimi sanıyorum.Gaza geldim diğer testleri de çözdüm hemen.Bu başkaları sizin hakkınızda ne düşünüyor testinin sonucu:Kibirli

Başkaları sizi dikkatle başedilmesi gereken biri gibi görüyorlar, dışarıdan ben merkezci, kibirli ve baskın karakterli olarak algılanıyorsunuz. Onlar, size özenip sizin gibi olmak isteyebilirler ama asla size güvenmezler ve sizinle ilişkiye girmekten kaçınırlar. Ama özgüveniniz o kadar yüksektir ki başkalarının dediklerine pek kulak asmassınız.


Bir önceki hayatımda kimmişim? (zerre kadar inanmam.)

Şarap Üreticisi

Bir önceki hayatınızda Güney Fransa’da üzüm bağları olan bir şarap üreticisiydiniz. Maddi açıdan varlıklı fakat bulunduğu çevreden hoşlanmayan biriydiniz. Bu nedenle sık sık kendi dünyanıza çekilir ve hayat üzerine bir filozof edasıyla düşünceler geliştirirdiniz. Hatta bu düşüncelerinizi yazıya döküp bir kitap halinde yayınlamayı bile düşündünüz fakat beklenmedik bir aşk macerası sizin hayata bambaşka bir gözle bakmanıza neden oldu ve daha önce yazdığınız ve düşündüğünüz herşey size yavan gelmeye başladı. Bu nedenle bu yazıları hiç bir zaman yayınlamadınız. Büyük aşkınızla hiç bir zaman evlenmediniz ama ömrünüzün sonuna kadar birlikte yaşayarak, hayatınızın tadını doya doya çıkardınız. Ölümünüzden sonra sevgiliniz sizin yazılarınızı evin bir köşesinde buldu ve her akşam sizinle konuşur gibi hissederek o yazıları tekrar tekrar okudu.(çok güldüm buna)Evliliğe hazır mısınız?

Düğün gününün hayaliyle yaşıyorsunuz

Siz sanki küçüklüğünüzden beri evleneceğiniz anın hayaliyle yaşıyor gibisiniz, kafanızda herşey net, ideal bir düğün nasıl olur, ideal bir eş neler yapmalıdır tüm bunların hepsine hakimsiniz. Adeta evlilik için gerekli bütün donanımlara sahipsiniz. Evliliği tek başına önemsediğiniz kadar “evleneceğiniz kişinin” kim olacağını da önemsiyor iseniz mutlu olmamanız için hiç bir neden yok. Ama şayet evliliğe bu kadar odaklanmışken kafanızdaki bu evilik oyununda başrolün kim olacağını unutup herhangi bir figüranla yola devam edebileceğinizi düşünürseniz, yanılırsınız. Evliliğe, düğüne, kavramlara, detaylara bu kadar takılmayın ve sadece doğru kişinin kim olacağına odaklanın.
Gerçekten mutlu musunuz?

Olmasını istediğiniz gibi bir hayatınız var ve çok mutlusunuz

Hayatınızdan kesinlikle çok memnunsunuz, her günün size yeni birşeyler getirebileceğine inanıyorsunuz. Küçük şeylerden mutlu olmayı başarabiliyorsunuz ve istediklerinizi saplantı haline getirmek yerine sahip olduklarınıza şükür ediyorsunuz. Herşey her zaman istediğiniz gibi gitmesede bunu çok büyütmüyorsunuz ve geleceğe umutla bakmayı başarabiliyorsunuz.(testlerin güvenilirliğini tamamen kaybettiği nokta tam olarak burası!)bu kadar yeter :)Gönderelim gönderelim kime gönderelim?!MischiefRed PharosCartmantrMelankolik deliYazmamak serbest :) (sadece ilk test mimin konusu, ben gaza gelip diğerlerini de yaptım ama bana uymak zorunda değilsiniz elbet :) )

7 kişi de demiş ki:

pRncfRn dedi ki...

Düğün gününün hayaliyle yaşıyorsunuz

Vay vay bizim sLn'e bak sen :)))

melankolikdeli dedi ki...

teşekkür ettim mim için (: hemen yaptım ben de ama sadece birincisini (: diğerleri için üşendim :D

CaRtMaNtR dedi ki...

Gelen pası değerlendirmemek olmaz dedim. Bu arada ilginç testmiş belirtmeden geçemeyeceğim :D

sLn dedi ki...

@ prncfrn
sorma sorma yaa :)) küçüklüğümden beri hayal ediyormuşum hatta :D

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

Baskın Karakter çıktı bende klasik türk erkeği :)

e.d dedi ki...

mim için saol canım. Madem yapmamak serbest ben yapmıyım :) valla bak :)

sLn dedi ki...

sen bilirsin :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?