13 Aralık 2008 Cumartesi

Niye?

Herkese verecek aklımız var maşallah.

Herkesin yamuklarını biz düzeltiyoruz, herkesin hayatına her türlü müdahalede bulunma hakkını kendimizde buluyoruz...

Ama neden aynı akıl sıra kendimize geldiğinde yetmiyor?

Niye konu başkaları olduğunda bu kadar mantıklı insanlar olabilirken, sıra bize geldiğinde akıldan mantıktan uzak insanlar olup çıkıyoruz?

10 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

genel bir insanoğlu davranışı (: başkalarına ahkâm keseriz ama iş kendimize gelince...

ne demişler, "bekara karı boşamak kolay" (:

pRncfRn dedi ki...

Ne güzel demişsin, diller pabuç gibi maşallah!

Ukturk dedi ki...

başkalarına akıl vermek daha kolay olduğundan bence veya ahkam kesmek hoşuna gider insanın.Daha bir bilge yapar kendisini toplum içinde (öle sanar)

sLn dedi ki...

@ melankolik deli
konu başkası olduğunda kolay tabi ama kendi başlarına benzer bir şey geldiğinde dünyanın en büyük felaketi gibi davranmasınlar bari :-/ ben yaşayınca "sln çok abartıyorsun", kendileri yaşayınca tam bir felaket! anlamadım nasıl iş bu...

@prncfrn
maalesef öyleler :-/ başkalarına yapmamaya çalışıyorum, bana fikrimi sormadıkça gidip akıl verme teşebbüsünde bulunmuyorum, hatta fikrim sorulduğunda da kendi istediğini yapması başkalarına bakmaması yönünde gaz vermeye çalışıyorum vs. e doğal olarak da benzer şeyler bekliyorum ama nerdeeeeee

@ukturk
kendilerini akıllı hissetmek hoşlarına gidiyordur elbet ama karşıdakinin içinden geçirdiklerini bilseler eminim yapmazlar :))

Amenhotep dedi ki...

hayat bu işte yanıtsız sorularla dolu...

melankolikdeli dedi ki...

böyleleriyle hemen ilişkiyi kesmek lazım (: adamı sinir ederler (:

sLn dedi ki...

atsan atılmaz satsan satılmaz, ne yapsak ki bunlarla :))

CaRtMaNtR dedi ki...

Ehh işte bazısı dert dinler ama bazıları karşısındakinin derdini olduğundan az göstermeye çalışarak ona yardım eder. Bu ne kadar faydalı bir yardım olur derseniz pek faydalı denemz elbette

sLn dedi ki...

karşıdakinin niyetini az-çok anlayabiliyorsun, "senin yaşadıkların da bir şey mi, sen sus asıl ben anlatacağım, senin yaşadıkların benimkilerin yanında hiçbir şey değil" mealinde cümleler kuran ya da kendisi yaptığında çok farklı gösteren ama sen aynı şeyi yaparsan bunu "aptallık" olarak niteleyen bir insanın yaptıklarının iyi niyetli olduğunu düşünemem mesela :))

RaMa dedi ki...

bir nevi terzi söküğünü dikemez olayı şekerm

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?