15 Aralık 2008 Pazartesi

Normal ol sLn!

"Normal insanlar böyle yapmaz sLn"

"Normal insanlar üzülmeye devam etmez sLn"

"Normal insanlar inat etmeyi bırakır sLn"

"Normal insanlar bu kadar takılmaz, bu kadar düşünmez sLn"

"Normal insanlar normal yaşar sLn"

"Normal insanlar bunu yapar sLn"

"Normal insanlar şunu yapar sLn"

"Sen niye bu kadar tuhafsın sLn?"

"Sen manyak mısın sLn"

"Biraz normal ol sLn"

Normal, normal, normal, normal...

İyi de ben size çok normal bir insanım demiş miydim ki?

Bana göre doğru olan bir şey, (sadece ve sadece benim hayatımı ilgilendiren bir şey bu hem de) size göre yanlışsa bana ne?!

Benim yanlışım olarak gördüklerinizle uğraşacağınıza kendi yanlışlarınıza baksanız ya önce...

13 kişi de demiş ki:

Bilgicelli dedi ki...

Vayy güzel noktayı gün yüzüne çıkartmışsın tebrik ederim...Unuttuğum bir şeyi hatırlattın bana...

Perko dedi ki...

Normallik? Neye göre normal?
Ayrıca herkes normal olursa hayat zevkli olur mu ki? Telaşlanma Sln beni de normal insan kalıbına sokmaya çalışıyorlar,başkalarını da..Tek değilsin malesef. Hm yani sonuç olarak, susup bildiğimizi okumak en iyisi.

Besimi dedi ki...

normal insan kendi kendine konuşmaz sLn! ama burası blog ortamıydı di mi?!?! normalsin galiba :)))

CaRtMaNtR dedi ki...

Bu normallik takıntısını anlamak güç. Fakat zamanla kabulleniyor insan. Söylediklerini dinler gibi görünüp o sırada yerdeki halının desenlerine bakmak gibi alternatif yollar var mesela :D

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

yalnız değilsin sLn :)

melankolikdeli dedi ki...

tesadüf aynı konuyu işlemişiz (: biz değil onlar anormal, takma sen kafana (:

sLn dedi ki...

@ Perko
insanlar hep kendi yaptıklarının en doğrusu olduğunu düşünür ya, onlar gibi olmayan herkesin muhakkak yanlış yaptığına inanıyorlar.. böyle kabul etmeli herhalde :)

@ Besimi
boşver yaa, onlara göre normal olacağıma ya da onlar gibi normal olacağıma deli olayım daha iyi :p kendi kendine konuşmak iyidir :)) delilik daha iyidir :))

@ Cartmantr
içimden şarkı söylüyorum, plan yapıyorum, duvardaki resimleri inceliyorum, lost teorileri uyduruyorum, var olanları düşünüyorum falan filan :))

@ Pinkzorro
onlar bizden şikayetçi biz onlardan, nereye kadar böyle gideriz bilmem :) hepsinin tuhaflıkları var, görmüyorlar ya da görmek istemiyorlar, biz kendimizi böyle kabul ediyoruz :))iki grup olduk böyle :D

@ Melankolikdeli
onlarınki normallikse ben anormal olmaktan mutluyum zaten :)) hem normal olduğumu hiç iddia etmedim ki onlara :p "normal"den herkesin anladığı şey farklı, herkesin tuhaflıkları varken "normal" neye denir hem?
kafaya taktığım yok ama kimliğini saklamadan yazmanın güzelliklerinden birini kullanıyorum. ne güzelliği dersen, güzellik şu: "sosyal mesaj verebilmek ve sesinin gereken yerlere ulaşması" :))

pRncfRn dedi ki...

Bana göre doğru olan bir şey, (sadece ve sadece benim hayatımı ilgilendiren bir şey bu hem de) size göre yanlışsa bana ne?!

Aynen öyle! Normal olma sLn! Anormal ol sLn! Seni böyle seviyorum sLn! :)

sLn dedi ki...

sağol cnm bnm :))
Onların normal bulmadığı hallerimle mutluyum ben, beğenmeyen oğluna almasın ne yapayım artık aaa :D

Benden daha normallerini bulup onlarla arkadaş olsun insanlar, engel olan yok ki ;)

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

tuhaf olarak adlandırdıkları buysa bence çok güzel bir şey..kimsenin göremediğin gören gözler,düşünülmeyeni düşleyen akıllar..daha ne ossun beee onlar tekdüzeliklerine ağlasınlar tek boyutta yaşayan zavvalucuklar :D(bis 5. boyut oluyrz herhal):P

sRkn dedi ki...

normal olma sln.

sLn dedi ki...

:)

mca dedi ki...

çok fazla nefretin var..
normal değilsin:)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?