30 Aralık 2008 Salı

savaş?

Gün boyu spam mailler gelip duruyor. Muhtemelen herkes aynı dertten muzdariptir. Genelde başlıklarına bakmadan silmiyorum, bazen normal mailler de spam kutusuna gidebiliyor çünkü.

Az önce yeni gelenlere bakıyordum, konu kısmında şöyle bir cümle dikkatimi çekti:

"Aşk savaşı için silahlarınızı hazırlayın"
(ingilizcesi tabi)

Savaş?!
Silah?!

Savaş mı sahi?
Ne çok şarkı, film, kitap var di mi böyle diyen?


8 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

misal İzel de benzer şeyler söylemiş (:

bu aşk değil savaştı sanki
galibi sen, sebebi de sen


savaştır bence de ama galibi yoktur. her iki tarafta yaralanır hep. işin tuhaf yanı, yaralanacağımızı bile bile savaşırız.

pessoa dedi ki...

her şey nasıl iyiye gidecek ki... aşk gibi naif bir kavramı bile silahlara dönüştürdüğümüz duygularla yaşarken...

sLn dedi ki...

@melankolikdeli
Güzel tarafı da yaralanacağımızı bile bile mücadele etmek değil mi zaten :p

@pessoa
Bütün güzellikleri kendi elimizle mahvediyoruz, sonra da yeni bir yıldan güzellik getirmesini bekliyoruz...

CaRtMaNtR dedi ki...

Savaşma seviş derlerdi eskiler şimdi aşk için silahları hazırlayın. Nasıl bir gelecek bizi bekliyor acaba?

OzanHaber dedi ki...

Aşk sevgi ve mutluluğu çağrıştırır.Savaş kavga ve dramı bunların aynı cümle içerisinde bile kullanılmamalı...

beenmaya dedi ki...

herşeyin gönlünce olması dileğiyle şimdiden iyi seneler...sevgiler...

aahmetcelebii dedi ki...

Aşk kelime kavramı olarak acıdır zaten. Ama silahları neden kuşanacağız ona anlam veremedim.

sLn dedi ki...

@cartmantr
düşünmeye korkuyorum...

@ozanhaber
bence de öyle ama nedense çok sık benzetilir aşk ve savaş birbirine...

@beenmaya
teşekkürler cnm :)

@aahmetcelebi
ben de anlayamadığım için sordum zaten :) ama gördüm ki ikisinin bağlantısını çözemeyen tek insan ben değilmişim...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?