31 Aralık 2008 Çarşamba

Zevkle...

Alkol kullanmam, kokusundan dahi tiksinirim. O yüzden az sonra göreceğiniz şey katiyen bir reklam değildir, olamaz :)

Gazetede görmemle annemi korkutan bir kahkaha atmam bir olmuştur. Nette reklamı arayıp bulamadığım için koskoca gazeteyi küçücük tarayıcıya sığdırmaya çalıştım. Doğal olarak sığmadı :) Sığdıramadığım için de köşeleri almadım, bazı kısımlar havada kaldığı için net çıkmadı vs. Yine de görebileceksiniz, inanıyorum :D

Zevkle yapmışlar efendim.
Normalde cinsel çağrışım yapan reklamlara kıl olurum. (bkz: t-box reklamları) Ama buna güldüm bee :D
(alttaki yazıyı okuyabileceğinizi sanıyorum ama yine de "istanblue karpuzlu" reklamı olduğunu belirteyim...)

7 kişi de demiş ki:

Amenhotep dedi ki...

:))))))))) ne güldüm be :P mutlu noeller

CaRtMaNtR dedi ki...

Çok güzel bir reklammış cidden :D

canarino giallo dedi ki...

Zevkle yapmışlar :ahahaaa:
:D
istanblue yağ gibidir biraz ama denemekte lazım karpuzluyu
diyarbakırlılar görmesin :p

Üfürükten Prenses dedi ki...

zevkle yaptık!!!
yok bu muzipçe gayet hoş olmuş bence de..
cinsellik sadece araç olmuş yani,iyi paylaştın :)

SdstrhL dedi ki...

rekLamida tadıda 10 numara xD
yarım $ise daha var daha..

idil Ttotay dedi ki...

hakkaten zevkle yapmişlar belliii:):):)

pRncfRn dedi ki...

Hahaha çok güzel ya, votka içebildiğim zamanlar istanblue tek favorimdi valla :p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?