5 Ocak 2009 Pazartesi

23 sene olmu$ bak!

Büyüdüm bir yaş daha!
Daha doğrusu artık büyümediğimin farkındayım. Olsa olsa yaşlanmak olabilir bunun adı. En iyi ihtimalle 18 yaşına kadar büyümek denir herhalde.
Neyse...

Beni ilgi manyağı yapan herkese sonsuz teşekkür!

Geçen 23 seneyi muhteşem yapan bütün anlar için;
geçen 23 seneyi bombok yapan bütün anlar için;
bu 23 senede kahkahalarla güldüğüm her an için;
bu 23 senede kusma isteği duyana kadar ağladığım her an için (olur ya öyle, çok ağlayınca midesi bulanmaya başlar insanın...);
gülümseyerek uyandığım her sabah için;
lanet ederek uyandığım her sabah için;
yaşamayı sevdirdikleri her an için;
yaşamaktan nefret ettirdikleri her an için;
hatırladıkça gülümsediğim her an için;
varlıklarıyla beni mutlu ya da mutsuz ettikleri için;
bana kattıkları her şey için;
benden götürdükleri her şey için...

Aklınıza gelen her şey için...

Herkese teşekkür ederim!

"sLn kimdir" sorusunun cevabı olan her şeyde çok büyük payınız var...

İyi ki ucundan da olsa dokunmuşsunuz hayatıma...

Bu insan anlatmayı beceremese bile pek çoğunuzu o kadar çok seviyor ki...

Kaç kişi içinde "iyi ki" geçen cümleler kurar benim için bilmem, ama sizler iyi ki çıkmışsınız bir yerlerde karşıma...

"Hep birlikte" nice yıllara...

26 kişi de demiş ki:

zaBaluba dedi ki...

tanımasam da seni bu bir engel değildir 23. üncü yeni yılın yeni hayatın kutlatmasına.

nice yıllara..

a.nur... dedi ki...

sevgili voodoo girl!
an itibariyle birthday girl'lüğe terfi ettin:)
ben içinde "iyi ki" geçen bir cümle kurmak istiyorum:))
tanıdığım bile değil, okuduğum kadarıyla sevdiğim blog yazarı(evet sen) "iyi ki doğdun":)
seviyoruz seni...
umarım her şey dilediğinden bile güzel olur:))
yeni yaşın kutlu olsun:)

Tuana dedi ki...

İyi ki doğdun, nice mutlu senelere...

kelebenk dedi ki...

ne kadar güzel böyle umutlu mutlu ve enerji dolu girmen yeni bir yaşa...

mutlu yıllar canım iyi ki doğmuşsun...

Amenhotep dedi ki...

o 23 yıl içinde bi katkım olmadığı için üstüme alınmıyorum lakin bundan sonrası için yardımcı olabilirim katkım olursa ne ala :) mice mutlu senelere diyorum hayatını her nerede yaşıyor ve yaşatıyorsan...

Yabani Kuzu dedi ki...

iyiki doğmuşsun canım iyiki yazıyorsun iyiki okuyorum parmaklarından dökülen kelimeleri.. Nice nice mutlu yaşlara.. Sevdiklerinle bir ömür mutlu olm dileklerimler canım :)

CaRtMaNtR dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun :D

Serdar Kocaoğlu dedi ki...

iyi ki doğmuşsun o zaman :)

muharrem(murat) dedi ki...

hayatta hep mutlu ol sevinçve huzur yuvandan eksik olmasın nice uzun sağlıklı güzel günlere doğum gününüz kutlu olsun hediyeniz! yakın olsanız size hediye alırdık ama gene hediyeniz ilerde yıldız olarak gelecektir

вєndєníz... dedi ki...

mutlu yıllar diliyorum,sevgi yoldaşın hayallerin pusulan olsun güzel kız:))

Vincent dedi ki...

Nice mutlu yıllara :)

Bilgicelli dedi ki...

İyi ki karşılaşmışız ki yazılarını okuyorum.Nice yıllara...

Kachine dedi ki...

iyi ki dogduun! :D
nice mutlu senelere!

şirinem dedi ki...

çevremizde bizi kızdıran bundan hatta zevk bile alan öfkemizi doruklara çıkaran anlayışsız okadar çok insan var ki ne diyelim bişeyler söylesekte onlar nasılsa anlamıyacak ve yaptıklarından sölediklerinden vazgeçmiycekler önemli olan sevdiklerimizin bizi sevenlerin yanında yer almak değilmidir gerisini boşverrrrr :)

Nily dedi ki...

nice mutlu yıllar dilerim Sln, yeni yaşında her şey gönlünce olsun..

canarino giallo dedi ki...

İYİ Kİ doğdun gerçek voodoo girl :p

osuruktanteyyare dedi ki...

mutlu yıllar canım (:

melankolikdeli dedi ki...

bir de buradan kutlayayım (: nice yıllara (:

pessoa dedi ki...

23 yaş ve yaşlılık mı? hmm...30 yaşında olanlar ne demeli kendine acep...20 yaşında hissediyosa bi de...:) bence 23 yaş büyümeye başladığımız güzel yaşlardan biridir.iyi ki doğdun.

sLn dedi ki...

Çok teşekkür ederim her birinize güzel dilekleriniz için :) Bu kadar güzel dileğin üzerine kötü bir yıl geçirmem herhalde di mi :))
Bazı günler insan daha hassas oluyor ya hani, bugün öyleyim ve birilerinin benim için zaman harcayıp iki kelime yazması bile çok mutlu edici bir şey... Çok teşekkür ederim!

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

nice nice mutlu yıllara canım..umarım herşey istediğin gibi olur ^^

Zeugma dedi ki...

Canım benim,genç ve güzel meslektaşım,doğum günün kutlu ve mutlu olsun..
Nice yıllara sağlık,başarı ve güzellikler içinde ilerle..
Mesleğinde inanılmaz başarılara imza at,en güzel konumlarda ve koltuklarda otur inşallah..
Seni seviyorum canım:)
Sevgilerimle..

Besimi dedi ki...

Bu insanın artık o kadar tevazu göstermesine gerek yok. Anlatmasını, kendini ifade etmesini öylesine iyi beceriyor, hayran olmamak elde değil. Bir kez daha mutlu yıllara. Başımızdan eksik olma.

Jojee dedi ki...

hepiii pört dey:)
iyi ki varsın iyi ki yazıyorsun iyi ki susmuyorsun söylencek sözleri olan konuşmayı becerebilen hiç değilse beyni çalışanlar büyüsün senin gibi doğsun yeter:)

babegazelle dedi ki...

ayyy geç uyandım voodoocum pardon nice yaşlaraa cnm :)))

sLn dedi ki...

çok teşekkür ederim hepinize güzel dilekleriniz için :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?