16 Ocak 2009 Cuma

Ağlayalım o vakit

Küçük çocuk bir şeyle oynarken gider elinden alırsınız hani oynadığı şeyi. Yere oturur sesi çıktığınca bağırır, bir yandan da ağlar hani.
Şu an tam onu yapmak istiyorum.
Sesim çıktığınca bağırıp, ağlamak istiyorum.
Hayır elimden bir şey almadı hiç kimse. Sorunlarıma çözüm bulamadığım için bunu yapmak istiyorum.

Ne farkım var ki zaten küçük bir çocuktan?
Ya da senin bir farkın var mı?
Her fırsatta "büyüğüz" derken, küçük çocuklar gibi davranmaya devam etmiyor muyuz?

11 kişi de demiş ki:

canarino giallo dedi ki...

bazen her gece
bazen uykusuz geçen gecelerde
bazen babanın duygulu konuşmasından sonra
bazen annenin gelip seni sebepsiz öptüğü zaman
bazen arkadaşlarının sana destek çıkmasından sonra
bazen ...

Besimi dedi ki...

çok doğru ve yerinde söylemişsin sLn. çocukluğumuzdan kurtulduğumuza ben de inanmıyorum, sadece yetişkin gibi hareket etmemiz gerektiği telkin ediliyor bize ve üniforma giydiriliyor. insan doğduğu gibi çocuk kalır ve de tüm çocuksuluğuyla göçüp gider bu dünyadan...

sLn dedi ki...

sandığımız gibi kesin bir çizgi yok büyük olmakla çocuk olmak arasında. Bir şeylerin bizi büyüttüğünü sanıyoruz sadece, 10 yaşındayken sLn nasılsa bugün de öyle. Değişen ne o zaman? Büyümek de galiba hayattaki o kocaman yalanlardan biri :-/

Besimi dedi ki...

öğrenilmiş davranışlar mı acaba? veya beyindeki işlemcimize girilmiş kodlar (aynı embed kodları gibi) yardımıyla mı büyüme yanılgısına varıyoruz?!? bunlara cevap yok tabi ancak bir gün bunun cevabını bir şekilde alırsam (artık nasıl olur bilemiyorum) sanırım düşünce yetimle birlikte varlığım da aniden toz olur uçar rüzgarda..

sLn dedi ki...

Kesinlikle yanılgı :)
Yok öyle bir şey, büyüdüğümüzü sanıyoruz sadece. En ufak bir olumsuzlukta hemen dönüyoruz eski "küçük" halimize. Yok büyümek diye bir şey :)

Bilgicelli dedi ki...

Çok doğru hiçbir farkımız yok.Görüntü değişiyor sadece...

melankolikdeli dedi ki...

Ebeveynlerin "Sen bizim gözümüzde hâlâ çocuksun" deyişini aklıma getirdi bu durum. İnsanın içinde büyümeyen bir yanının kalması güzel bir durum ayrıca.

Sıradaki parça sLn'e gelsin o zaman. Keremcem'den "Ağlayalım Beraber" :P

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahhah cok ilginclermis yaa:D:D
depresyona nasil girebilirim ehehehhe:D:D

canarino giallo dedi ki...

yukarıda ne yazmışım ya :D

sLn dedi ki...

:))

pRncfRn dedi ki...

Kaç kez hissettim bunu bilmiyorum... :/

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?