10 Ocak 2009 Cumartesi

?!?!

Ödevlerle uğraşmak istemiyorum.

Kimseyi görmek, kimseyle konuşmak istemiyorum.

Dünyadan bir süreliğine uzaklaşmanın, yok olmanın vs. yolunu bilen var mıdır?

Boğulduğumu hissediyorum yine!

Niye bu hissiyat sık sık bir yerlerden çıkıp gelir ki?

15 kişi de demiş ki:

Zeugma dedi ki...

Selinciğim..Aynen ya..Kendimi okuyorum zannettim:(

Gel el ele verip beraber kaybolalım :((((((((((

Ama duur !!!
Dün CMYLMZ Show izleyip epey güldüm..Son gösterisinin CD'sini bul ve izlemediysen otur başına..Çok fena güldürüyor inan..
Ama 1 gün sonra yine aynıyım bak :((((

sLn dedi ki...

Ben cem yılmazı da sevmem ki :-/

Birkaç gün sonra kendi kendine geçer sanırım bu ruh hali :( Zorlayınca olmuyor :((

Besimi dedi ki...

ben uzaklaşmanın yolunu biliyorum ama söylemem :PP

sLn dedi ki...

Sınav ve ödev teslimi dönemindeyim, ne telefonu kapatabiliyorum ne msni, bunca şeyi bırakıp bir yere de gidemiyorum, nasıl uzaklaşabilirim nasıl :D bence bir yolu yok, oturdum geçmesini bekliyorum :)

melankolikdeli dedi ki...

gelmişler soldan soldan (:

sLn dedi ki...

aynen :-/

Besimi dedi ki...

şeytanın avukatı rolüne soyunucam ama alkööl zor anlarda imdada yetişir ;)

idil Ttotay dedi ki...

tez geçer inşallah.. (birz türk filmi modu oldu ama önemli olan niyet)

Ukturk dedi ki...

Bu da geçer her dönem her insana olur böyle..Bana sürekli gelirler soldan soldan:P

CaRtMaNtR dedi ki...

Klasik finaller öncesi ıkışma ve yusuf yusuf sendromu olarak adlandırılacak bir durum. Bünyede yeterli dozda umursamazlık yok ise bundan ancak son finalde kağıdı teslim ettiği anda kurtulur insa.

sLn dedi ki...

@ besimi
kullanmıyorum ;)

@idil ttotay
inşallah :-/

@ukturk
ben ortalığı yıkıp dökmeye başlamadan geçer inşallah :D

@cartmantr
sınav ve ödev nefreti hep olan bir şey ama şu insanları görmek istememe kısmının sınavlarla ilgisi yok maalesef, sınavlarla birlikte bitecek bir şey değil o yani :-/ pffffff

Amenhotep dedi ki...

ben biliyorum :Pp inan öle olunca da sıkılırsın :) ''sıkı can iidir çabuk cıkmaz'' derdi büyüklerimisde sinir olurdum ama doğru valla :)

sLn dedi ki...

annem de hep öyle der, inşallah vardır bir bildikleri :-/

Amenhotep dedi ki...

ne söylesem ne desem boş. ama bu sendekide bulaşıcı he biras daha bahsedersek bana da bulaşacağı aşikar :) güsel şeylerden bahsedelim :P

sLn dedi ki...

aman bulaşmasın :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?