6 Ocak 2009 Salı

Dün...


1 gün yetmedi kutlamaya, 2 güne çıkardık doğum günümü. Pazar başladık, mekan sahiplerinin son ses çaldığı "hepi börtdey tu yuuuu" şarkısı eşliğinde pastamızı kestik, daha sonra acil kahve ihtiyacıyla kendimizi başka bir yere attık. Her zaman gittiğimiz bir mekanın hiç girmediğimiz bir bölümünde bulduk kendimizi :)
Kırmızı koltuk görünce "Allah beeee" diyerek atladık yine. Doğum günü çocuğu olmanın verdiği şımarma hakkına bayılıyorum!
Hastalar ve meşguller bol olunca firemiz de bol oldu ama olsun.

Kuruldum koltuğuma, noel anne muamelesi gördüm :) Ben oturduğum yerden kalkmadım, arkadaşlarım sırayla yanıma geldiler, fotoğraflar çektirdik :))

1 gün önce olunca tam idrakına varamadım sanki, daha doğrusu doğum günlerinde yaşadığım o feci duygu yoğunluğu halini pazar yaşamadım, pazartesiye bıraktım.

Haftamın şarkısını paylaşayım hemen, öyle devam edeyim yazmaya...
Mp3 playerimdeki herşeyi sildim, tek şarkı var içinde! Çok sevdiğimden değil, halet-i ruhiyeme uygun olmasından dolayı dinliyorum galiba. 1 haftadır her günüm bu şarkıyla geçiyor, bilgisayar başındayken winamp'a sadece bunu atıyorum, yaklaşık 5 saat süren yolum boyunca hep bunu dinliyorum vs. 3 dakika 30 saniye sürüyor şarkı, kaç defa dinlemiş olabileceğimi aşağı yukarı hesap edebilirsiniz sanırım...

Dediğim gibi pazartesi günü doğum günü duygusallığının yoğun olarak yaşandığı gün oldu, bankalardan, telefon operatörlerinden gelen mesajlar bile insanı mutlu eder mi? Edermiş :-/

Hiç ummadığım insanlardan gelen mesajlar da ayrı bir mutluluk kaynağıydı elbet. En son lisedeyken gördüğüm bir arkadaşımdan mesaj aldım misal, bunca yıl sonra hatırladığını görünce hem sevindim hem duygulandım galiba... Facebooka gerek yok yani eski arkadaşlar için, benim facebookum yok ama isteyen ulaşıyor gördüğünüz gibi :)

Yolda gözlerimi kapatmış yine yukarıdaki şarkıyı dinlerken telefonum çaldı ve gün boyunca yaptığım gibi önce sıçradım, sonra heyecanla baktım telefona... Handecimdenmiş mesaj. Gün boyu dayanmış da olsam o andan sonra film koptu. İnsanlar umursanmadan ağlama moduna geçildi :-/ Gelen bütün mesajlara aşırı duygusal tepkiler verdim, farkındayım. Okurken gözlerimin dolmasına sebep olanlar vardı bol bol, sonra yazarken kendimi kaybettiklerim de oldu 8-)

Daha fazla şey yazmak istediklerim de oldu tabi...

Hatırlamasını umursadığım herkes hatırladı daha ne olsun :) Ben aşırı duygusal tepkilerimle hepsini korkuttum ama olur o kadar di mi :-/ İdare edersiniz di mi beni...

İnsan umursandığını bilmek istiyor bazen...
Teşekkür ederim beni umursayanlara...




9 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

sen 40gün 40 gece kutlasan bile ben sanırım yine geç kalırım yine geç kalırım :(( neyse geçte olsa iyi seneler diliyorum sana. herşeyin gönlünce olması dileğiyle sevgiler...

Güllerevurgunum dedi ki...

Eğlendiğin belli :) Okurken beni de eğlendirdin...

NYG dedi ki...

2. gün doğum günün de kutlu olsun o zaman.. iyi bir yaş geçirmen dileği ile..

Sera dedi ki...

bense bu tür yerlerden gelen kutlama mesajlarından pek hoşlanmam. kendimi daha da yalnız hissetmeme neden olur.

mutlu yıllar dilerim ayrıca :)

Jojee dedi ki...

voodoom seni mimledim canım resim mimi güzel şeyler çıkacak eminim:)

Abraxas dedi ki...

:)) Çok keyifli bir yazıydı.
'Geçmiş' doğumgünün kutlu olsun.
Nice yıllara. :)
Sevgiler.

sLn dedi ki...

@ beenmaya
Teşekkür ederim :)

@ Güllere vurgunum
eğlendim tabi eğlenmez miyim hiç :)

@NYG
teşekkür ederim :)

@Sera
ben de normalde uyuz olurum ama bu defa olamadım niyeyse :)
Teşekkür ederim :)

@jojee
hemen ilgileneceğim cnm :)

@abraxas
Teşekkür ederim cnm :)

a.nur... dedi ki...

şarkı pek hoş imiş bu arada:)

sLn dedi ki...

bence de öyle =) ben de side order of life'da duydum, hemen aradım buldum, severek dinliyorum =)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?