7 Ocak 2009 Çarşamba

Fotoğraflı mim :)

Jojee'mizden mim gelmiş bu kez :)

En yakınımdaki resim klasörünü açtım hemen, baştan 4'e kadar saydım. Çıkan fotoğraf budur:


Düzenli bir insan kişisi olduğum için her şeyim gibi fotoğraflarım da düzenlidir. Henüz son fotoğrafları düzenleyemediğim için en yakınımda, yani masaüstünde bulunan klasörden seçtim fotoğrafı.

Tarih 4 Ocak 2oo9. Erken doğumgünü kutlaması yapmaktayız. Mekan Nevizade, "Vera". Alkol kullanmayan adam neden Nevizadede doğum günü yapar demeyin lütfen :)

An itibarıyla mumları üflemeye hazırlanıyorum, içimden dilek tutuyorum, son ses "hepi börtdey tuu yuuu" şarkısı çalınıyor mekanda, tanımadığım birileri alkışlıyor, sanırım mekanın geleneği bu... Ben utangaç insanım, kızarmışımdır muhtemelen ama resmi çok küçülttüğüm için göremiyorsunuz :)

23 yaşına giriyorum, neden 4 mum var sorusuna da cevap vereyim, pasta aldığımız yerdeki adam kaç mum vereyim dedi. Ağzımdan bir anda "4" çıktı. Bir hikmeti vardır muhakkak :p

Fotoğrafta gördüğünüz diğer insan Seldacım oluyor. Kendisi hakkında şöyle bir yazı yazmıştım doğum gününde. Oradan hatırlamanız mümkün değil biliyorum, ama hatırlatayım istedim :))

Jojee'ye teşekkür edelim mim için :)


Yeni bir mim yazısında görüşmek üzere :)
Sevgiler...

6 kişi de demiş ki:

Jojee dedi ki...

yuppiii tam benim istediğim bi resim olmuş:)
doum günü kızının dilek anı:)
umarım bütün dileklerin fazlasıyla gerçekleşir canım
mimi hemen yanıtladığın için teşekkür ederim:)

CaRtMaNtR dedi ki...

Pastada pastaymış hani doğum günün tekrar kutlu olsun :D

pRncfRn dedi ki...

Ne şirin çıkmış sLn... :)

sLn dedi ki...

@ jojee
sağol cnm =)

@cartmantr
yağmur altında istiklalde epey dolaştık onu bulmak için :p
Teşekkür ederim tekrar ;)

@prncfrn
:)

Abraxas dedi ki...

Geçmiş doğumgünün kutlu olsun, sanırım geçenlerde blogun aracılığıyla kutlamıştım ama olsun. :)
Pasta da güzel görünüyor, biz de birazdan kardeşimin doğumgününü kutlayacağız. O yüzden canım yaşpasta çekti demiycem. :)
Bu arada fotoğraf da çok hoş.
Sevgiler canım.

sLn dedi ki...

Sağol cnm :)

Mutlu yıllar ve mutlu yaşlar dileyeyim ben de o zaman kardeşine :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?