30 Ocak 2009 Cuma

heyyyy doktoooooooooorrrrrr!!!!!!!!!

Söyleyin doktor yaşayacak mıyım?

Sabahın 4.30'unda oturmuş aşktan meşkten bahseden yazılar yazıyor oluşum hayra alamet midir? (görmeyeceksiniz yazıları, fazla açılmışım yazarken, sildim hepsini. 4-5 tane yazmıştım.)

Kendimi sokaklara atıp "seviyorum ulannnn" diye bağırma ihtimalim var mı? Varsa söyleyin de şimdiden kendimi imha edeyim.

Yazar kişisi kafayı sıyırdı iyice, bulaşıcı mıdır bilmiyorum ama siz yine de temkinli olun.

Biri beni durdursun artık...

12 kişi de demiş ki:

Hayalbemol dedi ki...

Tutku, antipati çalkantılarla başlarak anlamsız hareketlere, sesleri duymazlığa, dengesiz sevinçlere, ağız kuruluğuna, kalp çarpıntısına sebep olabilecek kadar yan etki göstermişse, aşka düşmüşsündür. İster tedavi ol, ister durumunu kabullen. Sevdikçe güzel, ilerledikçe tehlikeli. Son çizgiye geldiğinde ise, her şey açığa çıkar. Devam mı ya da tamam mı dersin. Çık bağır istersen, birileri sana deli demiş, ne olur ki? Yarın olur, sendekiler baki kalır. Diğerlerinin dillerinde deli olabilecek başka sakızlar bulunur, onları çiğnerler. Rahat ol yani :) hayat sevince güzel…

Besimi dedi ki...

söyle yaw, bağır çağır. manyak rahatlarsın... zehri içinde tuttuğun sürece kendi hissiyatında değerli bişeyler yitirme olasılığın yüksek.

beenmaya dedi ki...

aşk bulaşıcaksa bulaşsın yahu ben varım :))

RedPharos dedi ki...

Amanın neler okuyorum cnm ben veriyim cvbını hayra alamet değil ama güzel :D Sev uleeeeeeeeeeeeennnnn :P

melankolikdeli dedi ki...

allah kurtarsın (:

(yok, bu olmadı galiba...)

MoonSun dedi ki...

Senin askin bize bulasmaz ama mutlulugunu seve seve bulastirabilirsin bize :)) Hic durma, sevdigini haykir herkes bilsin :))

RaMa dedi ki...

yoq be kimse durdurmasn seni (:
bu hal güzele benzio

sLn dedi ki...

@ hayalbemol
Neredeyse 3 senedir bağırıyorum zaten, deli diyen çoktan demiştir eminim :)
Teşekkürler :)

@ Besimi
Yoruldum bağırmaktan, artık bağırmayacağım sakin olacağım dedikçe geliyor bu his abuk sabuk saatlerde :-/

@ beenmaya
Aşk bulaşsın da delilik halini isteyen olmaz diye ben uyarayım istedim :)

sLn dedi ki...

@ RedPharos
Seviyorum ulennnn :P Kronikleşti benim bu durumum, epey zamandır böyleyim. Belli saatlerde bir anda dışavurmaya karar veriyor kendi kendine. "Aşk hali" yeni değil yoksa :P

@ melankolikdeli
Oldu, olmaz mı hiç :P

@ Moonsun
Uzun zamandır durmadan aynı şeyi anlatıyorum aslında, okuyanlar çoğunlukla farkında olmasa da :) Kendim bile korkuyorum kendimden zaman zaman, gece tuhaf saatlerde mesela :)

@ RaMa
3 seneye yaklaşan bir durumun sanki yepyeniymiş gibi hissedilmesi tuhaf. Susmuyor bazen işte :)

TOHUM dedi ki...

olur olur o saatlerde böyle şeyler :}

sLn dedi ki...

Kesinlikle öyle, üzerine gitmemek gerek :)

Sishyphos dedi ki...

aşk mı???
vaahh vaahhhh .durum fena sizde.acilen sevgiye dönüşmesi ve sakinlemesi dileğiyle

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?