29 Ocak 2009 Perşembe

Hoşça kal Hilmi!

İnsan birkaç gün yazmayınca bir daha yazması epey zor oluyormuş, yeniden görmüş oldum.
İğnelerimi yedikten sonra ateşim bir daha çıkmadı, öksürük dışında da bir şikayetim kalmadı. "1 ay bile sürebilir öksürüğün" dedi doktor, aynı öksürük şurubundan bir şişe daha verdi, bol bol bitki çayı içmemi söyledi. Eh bitki çayını ne kadar sevdiğim düşünülürse bu durumdan şikayetçi olmadığım da anlaşılabilir.

Hissizleştim bu ara iyice. Hilmi defterini 93'le kapattık, tüm sınıf kopya çektiği için insan aldığı notu da umursayamıyor tabi. Kopyadan geçirdik aldık işte :)

Ben yüzsüzlüğü iyice abarttım, en son hatırladığım şey kopya kağıtlarımı masanın üzerine koyduğum. Bir yıl sonra "öğretmen" sıfatı alacak bir insan için (öğretmenlik yapsa da yapmasa da...) bu şekilde kopya çekmek gerçekten utanç verici ama bizi bunu yapmak zorunda bırakan utansın...

Fotoğrafta kopyaların bir kısmını görüyorsunuz, arkalarında da var, ikişer, üçer, dörder birbirine yapıştırdık. Artık nasıl denk geldiyse. Yazdırdığı her bir noktayı aynen istediği için başka çaremiz yok. 93 aldım yazdım ya, bir soruda virgül unutmuşumdur en fazla, daha fazla hata olmasına imkan yok. Bir virgülün 10 puana kadar götürme kudreti var. (Kısa bir soruysa ve virgülü koymadığınızda Hilmican'ın istediği anlamı vermiyorsa 10 puanlık sorudan 0 puan verir.)

Bir sınıfın neredeyse bütün öğrencileri aynı gün ya şallarla dolaşıyorlarsa ya da cepli sweatshirtler giymişlerse anlayın ki o sınıfta kopya hazırlığı var :D

Dediğim gibi sınavlardan geçmek, yüksek not alarak geçmek, bir şeylerin başlaması ya da bitmesi beni bir süredir heyecanlandırmıyor. Neden böyle olduğum konusunda fikrim yok. Açıklanmayan iki finalim kaldı, hep birlikte dua edelim de bir dönemi daha bütünlemesiz kapatayım olur mu :)

Hilmi için de birkaç kelime yazmalı galiba. Bu blogun en önemli kişiliklerinden biri Hilmi Hoca...
Canımıza okudun be adam! 1 sene boyunca her sabah daha sokaklar bomboşken yollara düştüm senin yüzünden. Okula gelince dersine mi girdim? Tabi ki hayır. İmza attıracağın son saniyeye kadar kantinde bekledim, olsun :)
4 saatlik derste 4 imza alan tuhaf adam, gereksiz bilgileriyle, konudan konuya atlamasıyla bizi boğan tuhaf adam...
Saat 13,00'teki sınav için yer tutmak amacıyla sabah 6'da okulda olunmasının tek sebebi, 5 senede bu sınıfı birbirine düşürebilen olmadı senden başka.
Öyle ya da böyle bitti bu da.
Can sıkıcı durumlar öyle ya da böyle bitiyor. (ikinci dönem bir sürpriz yapmasa bari...)
Bakarsın bir gün Buenos Aires'te karşılaşırız, belli mi olur?
Dünya küçük!

10 kişi de demiş ki:

MoonSun dedi ki...

Amamnin neler okuyorum :)) Kopyaaa :))
ama haklisin cekmek zorunda birakanlar utansin, bize de zamaninda az cektirmedi bir iki pisikopat :))

Hilmican gibiler utansin :P

RedPharos dedi ki...

canım gözün ayndınn :) gözümüz aydın diyemiyorum nitekim 2. dönem daha görüşeceğim kendisiyle :) çekemiyorum kardesim kopya falan oyhhh imreniyorum size yaa :)

sLn dedi ki...

@ Moonsun
ilk iki sınavında kopya çekmemek için elimizden geleni yaptık ama kopyasız geçmenin herhangi bir yolu yokmuş onu gördük :) Bölümdeki bütün hocalar durumun farkında ve sınava gözetmen olarak giren hocalar normalde kopyaya asla izin vermemelerine rağmen bunun sınavında izin veriyorlar. böyle bir durumdayız yani, topluca emekli olmasını bekliyoruz :))

Quaresma7 dedi ki...

eğlenceli bir yazı.. eline sağlık:)

sLn dedi ki...

@ RedPharos
Darısı başına canım :))

Hilmide kopya çekmek yetenek istemiyor ki, ben de beceremem kopya çekmeyi ama bunda masanın üzerine koyup yazıyorum :D Derya zaten ses çıkarmıyor, ses çıkarmaya kalkarsa da sinirli bir bakış her şeyi hallediyor :D

sLn dedi ki...

@Quaresma7
Teşekkür ederim :)

CaRtMaNtR dedi ki...

Bunların bide üst modelleri oluyor. Bir model hem kazık sorup hem kopya çektirmeyen (iktisat hocalarına selam gönderirim) birde defter açık sınav yaptırıp yinede defterdeki ile alakasız sorular sorabilen (üretim yönetimine kuvvetli bir alkış) modeller vardır.

Bu arada geçmiş olsun kurtulmuşsun en azından :D

sLn dedi ki...

her türlü manyak var vallahi :D

Sağol :))

melankolikdeli dedi ki...

hii ne ayııpp !

(Zamanında Din Kültürü dersinde kopya çekmiştim. Çarpılacağım diye birkaç gün korkmuştum ne yalan söyleyeyim :D)

sLn dedi ki...

din dersine herkes çalışmaya üşenir ve kopya çekilir di mi :-/ bunun nedenini araştırmak lazım :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?