31 Ocak 2009 Cumartesi

kalan...


Bildiğim bütün kelimelerle anlatmak istiyorum bazen.

Kalan bütün kelimelerimle.

Korkuyorum sonra.

Susuyorum...

11 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

kelimelerin biter diye mi...

sLn dedi ki...

Sanırım hayır ama neden korktuğumu da pek bilmiyorum galiba...

Gökhan Something Comic dedi ki...

FENERİMDEN BAŞKASI NANAY.....

SELAMLAR ARKADAŞ. EKLEDİM SENİ.

sLn dedi ki...

di mi yaa :))

Besimi dedi ki...

duygusal bir yoğunlaşma seziyorum :)
salıver, yaz derim ben. yayınlama. sonra da şunları şunları yazdım diye tekrardan yaz, onları yayınla :D

sLn dedi ki...

Eski yönteme döneceğim galiba yakında, bir kağıt bir kalem :)

pRncfRn dedi ki...

Ben de sustum!
Bazen en iyisi, kesinlikle!

sLn dedi ki...

Öyle mi dersin :(

Chip dedi ki...

ben de aynı yolun yolcusu özlemi yazıya dökmek. aklıma gelmezdi blog yazıcağım konuşmaktan çok daha etkili

aahmetcelebii dedi ki...

Her zaman en güzel kelimeler kalır geriye demi, en güzel derken içerik olarak değil tabi, duygu yüklü kelimeler bahsettiklerim..

sLn dedi ki...

Kesinlikle öyle. Duygu yüklü oldukları kesin de güzel olabilir mi işte o konuda ben de emin değilim...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?